eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiGold, Silver, Euro, Dollar, Crude Oil - najnowsze Magazyny Multimedialne › Re: Gold, Silver, Euro, Dollar, Crude Oil - najnowsze Magazyny Multimedialne
  • Data: 2008-06-14 11:08:06
    Temat: Re: Gold, Silver, Euro, Dollar, Crude Oil - najnowsze Magazyny Multimedialne
    Od: "kashmiri" <s...@a...nie.znajdziecie> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Darius" <d...@y...ie> napisał w wiadomości
    news:7936f591-add4-479a-b62e-a35987ad8fa9@x41g2000hs
    b.googlegroups.com...

    [ciach]
    > W zakresie zarzadzania ryzykiem w handlu metalami tez nie mam z kim
    > pogadac.
    > Zatem musze poszukac do dyskusji ludzi z Londynu, Chicago, Shanghai,
    > dzialajacych w tej branzy.
    > bye bye

    Widzisz:

    1. To jest grupa poświęcona bankowości, nie handlowi (przeczytaj jeszcze raz
    nazwę)
    2. Jeśli szukasz ludzi zajmujących się handlem metalami, to zapytaj się o to
    uprzejmie - zamiast puszczać przydługie cytaty nie na temat zakończone
    "najważniejsze, że to ja to wymyśliłem". Jeśli jeszcze doprecyzujesz pytanie
    (np handel hurtowy, gra na giełdzie itd.) i zaznaczysz wątek "OT", może ktoś
    odpowie.

    Pozdrawiam,
    k.