eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiGold, Silver, Euro, Dollar, Crude Oil - najnowsze Magazyny Multimedialne › Re: Gold, Silver, Euro, Dollar, Crude Oil - najnowsze Magazyny Multimedialne
  • Data: 2008-06-14 10:57:03
    Temat: Re: Gold, Silver, Euro, Dollar, Crude Oil - najnowsze Magazyny Multimedialne
    Od: Darius <d...@y...ie> szukaj wiadomości tego autora

    On Jun 13, 8:53 pm, "kashmiri" <s...@a...nie.znajdziecie> wrote:
    > Użytkownik "Darius" <d...@y...ie> napisał w
    wiadomościnews:0717e024-0b5b-42bc-b090-bf48e219fb2b@
    e53g2000hsa.googlegroups.com...
    > [ciach]

    > To BYŁA grupa intelektualna. Zanim nie dołączył niejaki Darius.
    >
    > k.

    Ok.
    Niech intelekt bedzie zawsze z toba.
    Teraz mam wazniejsze sprawy,
    bo w grupie developerow Nokii jest walka o wladze, wybory
    i powstaje nowy globalny alliance dotyczacy
    Linuxa korporacyjnego i udzialu developerow w zyskach korporacji.
    Free Software Foudation przygotowuje nowe rozwiazania dla Linux
    embedded devices,
    czyli urzadzen typu produkty komercyjne, pracujacych na darmowym
    Linuxie.
    Ten biznes ma wartosc rocznie 100 mln urzadzen x 100 $ = 10 mld $
    dzieki Linuxowi.
    I o czesc tego tortu walcza developerzy, ktorych prace, dorobek, kod,
    aplikacje
    wykorzystuja korporacje za frico, do dzisiaj.

    A z Nokia konkuruje Apple, Samsung o lepsze produkty typu komorki.
    Apple multitouch , Samsung Wimax.

    W zakresie zarzadzania ryzykiem w handlu metalami tez nie mam z kim
    pogadac.
    Zatem musze poszukac do dyskusji ludzi z Londynu, Chicago, Shanghai,
    dzialajacych w tej branzy.
    bye bye

    Darius
    Multimedia Magazines (R&D Project No.GIM02577)
    http://tinyurl.com/3edako