  • 1. Data: 2003-09-22 21:08:52
    Temat: Gliwice - Lukas - Euronet
    Od: "zd" <z...@W...onet.pl>

    Czy ma ktoś doświadczenia z używaniem VE Lukasa w bankomacie Euronet przy
    Multibanku? Konkretnie - czy jest on bezprowizyjny? Bo w kilku przypadkach
    stwierdziłem, że bywa różnie :-o

  • 2. Data: 2003-09-22 21:25:41
    Temat: Re: Gliwice - Lukas - Euronet
    Od: "zd" <z...@W...onet.pl>

    > Czy ma ktoś doświadczenia z używaniem VE Lukasa w bankomacie Euronet przy
    > Multibanku? Konkretnie - czy jest on bezprowizyjny? Bo w kilku przypadkach
    > stwierdziłem, że bywa różnie  :-o

    Uzupełnienie: Pytanie dotyczy też sytuacji i w innych miejscowościach.

    Ps. Przepraszam za powtórzenie wpisu :(

  • 3. Data: 2003-09-22 21:31:28
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    7...@n...onet.pl,
    zd <z...@W...onet.pl>:

    > Uzupełnienie: Pytanie dotyczy też sytuacji i w innych miejscowościach.

    Bezprowizyjne te bankomaty sa dla VE klientow eKonto Pro oraz podroznego
    (chyba), innych nie.

    --
    Robert

  • 4. Data: 2003-09-22 21:50:05
    Od: "zd" <z...@W...onet.pl>

    > Bezprowizyjne te bankomaty sa dla VE klientow eKonto Pro oraz podroznego
    > (chyba), innych nie.

    Właśnie o eKonto Pro mi chodzi :)

    Co ciekawe - Multibank otwarto niedawno i ich Euronet nie jest jeszcze w
    wykazie "bezprowizyjnych" na witrynie Lukasa. Dotychczas korzystanie tam z
    Euronetu nie było karane haraczem 4PLN.

  • 5. Data: 2003-09-23 07:50:49
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "zd" <z...@W...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Co ciekawe - Multibank otwarto niedawno i ich Euronet nie jest jeszcze w
    > wykazie "bezprowizyjnych" na witrynie Lukasa. Dotychczas korzystanie tam z
    > Euronetu nie było karane haraczem 4PLN.

    Wykaz bankomatów na www w Lukasie nie jest wyrocznią, jak w przypadku
    mBanku. Są opisane, które bankomaty masz za darmo i już. A w Multi jest
    Euronet, więc jeśli pobrano opłatę - należy złożyć reklamację.

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara