  • 1. Data: 2011-06-26 18:34:26
    Temat: GetinOnline lokata na start 8% (6.45% netto)
    Od: osa <o...@n...onet.pl>

    Właśnie dostałem spam od interii... ale na stronie getinonline ani słowa
    o tej lokacie, jest tylko stara na 7% brutto.

    Lokata 8% na 2 miesiące
    - wysokie oprocentowanie!
    - bez podatku Belki!
    - od 500 zł do 10 tys. zł!
    - Jedna osoba może założyć 10 takich lokat na łączną kwotę 100 tys. zł.

    Ciekawe czy jak się złożyło kiedyś wniosek o lokatę na start 7% to
    warunek: "Dotyczy klientów, którzy dotychczas nie zakładali Lokaty na
    start w getinonline." wyklucza złożenie wniosku teraz.. ale pewnie tak.
    Co jest nieeleganckie bo wcześnie 1 szt. a teraz można 10 ;)

  • 2. Data: 2011-06-26 19:06:26
    Temat: Re: GetinOnline lokata na start 8% (6.45% netto)
    Od: " " <a...@g...pl>

    osa <o...@n...onet.pl> napisał(a):

> [...]
    > - bez podatku Belki!
    > - od 500 zł do 10 tys. zł!
    > - Jedna osoba może założyć 10 takich lokat na łączną kwotę 100 tys. zł.

    OOOO!

    Prędziutko otworzyłem swoją skrzynkę na interii ale w moim spamie nie ma tego
    ostatniego punktu. A jak jest u innych? Bo nominalne oprocentowanie 6,45 jest
    faktycznie IMPONUJĄCE! :-) I fajnie by było skorzystać z niego dla kwoty > 10
    tys. ;-)

    Jeśli nie wyrzuciłeś jeszcze tego spamu, to czy mógłbyś go podesłać na:
    assemblea(wykasuj_to)@_wykasuj_to_interia.pl

  • 3. Data: 2011-06-26 19:22:23
    Od: osa <o...@n...onet.pl>

    W dniu 2011-06-26 21:06, a...@g...pl pisze:
> [...]
    > tys. ;-)
    >
    > Jeśli nie wyrzuciłeś jeszcze tego spamu, to czy mógłbyś go podesłać na:

    Masz, masz ;) Tylko w opisie * pod graficzną częścią reklamy :)
    Przekleiłem to zdanie wyżej, żeby nie wklejać marketingowego bełkotu jak
    liczą te 8% ;)

  • 4. Data: 2011-06-27 08:44:47
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    http://getinonline.pl/107

    --

    memento lorem ipsum

  • 5. Data: 2011-06-27 09:24:46
    Od: "Wielebny" <v...@o...pl>

    Użytkownik "elmer radi radisson"
    <r...@s...spam.wireland.or
    g> napisał w wiadomości

    > http://getinonline.pl/107

    Jeżeli nie założyłeś jeszcze Lokaty na start - nie czekaj! Zrób to teraz! Do
    końca lipca możesz założyć ich aż 10!

    Troszkę się chyba zdenerwowałem....

    W.

    PS. Bardzo muszą potrzebować kasy...

  • 6. Data: 2011-06-27 09:31:44
    Od: "Konfabulator" <k...@g...pl>

    Wielebny <v...@o...pl> napisał(a):

    > Troszkę się chyba zdenerwowałem....
    > PS. Bardzo muszą potrzebować kasy...

    Nie wiem czy jest czym się denerwować. Ja już miałem kiedyś lokatę na start.
    Teraz pojawiła się opcja założenia. Udało mi się złożyć 9 wniosków, ale nic z
    tego nie wynika. Nie ma ani potwierdzenia maila, ani nie wygenerowały się
    konta do wpłaty. Stanęło wszystko i stoi na tym:

    http://img827.imageshack.us/img827/2674/nastart.jpg

  • 7. Data: 2011-06-27 09:54:01
    Od: "Bogdan B." <g...@r...pl>

    W dniu 2011-06-27 11:31, Konfabulator pisze:

> [...]
    > tego nie wynika. Nie ma ani potwierdzenia maila, ani nie wygenerowały się
    > konta do wpłaty. Stanęło wszystko i stoi na tym:

    Kiedyś w trakcie takiego "szału wnioskowego" musiałem czekać 10 godzin
    na maile z kontami do wpłaty.

  • 8. Data: 2011-06-27 09:59:11
    Od: "Konfabulator" <k...@g...pl>

    Bogdan B. <g...@r...pl> napisał(a):

    > Kiedyś w trakcie takiego "szału wnioskowego" musiałem czekać 10 godzin
    > na maile z kontami do wpłaty.

    Szał wnioskowy? Niecałe 800 wniosków dziś złożonych od północy :) Przynajmniej
    na wspólną.

  • 9. Data: 2011-06-27 10:09:51
    Od: "Bogdan B." <g...@r...pl>

    W dniu 2011-06-27 11:59, Konfabulator pisze:

    > Szał wnioskowy? Niecałe 800 wniosków dziś złożonych od północy :) Przynajmniej
    > na wspólną.

    A ile wniosków Lokat na start? Kto by tam składał na wspólną.

  • 10. Data: 2011-06-27 10:13:16
    Od: "Waldek" <n...@n...net>

    Użytkownik "Bogdan B." <g...@r...pl> napisał w wiadomości

    > Kiedyś w trakcie takiego "szału wnioskowego" musiałem czekać 10 godzin
    > na maile z kontami do wpłaty.

    Ale hmm jesli miales juz lokate na start to chyba nie przejdzie
    bo o ile pamietam mozna bylo zalozyc tylko raz i tylko 1 po zalozeniu konta
    teraz jest 10 ale mozliwe ze tylko dla nowych klientow.

    Gdyby sie udalo to daj znac - moze tez skorzystam - 6,45 jest atrakcyjne na dzis
    :)