  • 1. Data: 2011-06-24 20:40:18
    Temat: /Euronet/ Gorzej niz Rydzyk...
    Od: MK <m...@i...pl>

    Euronet, prowadzi od pewnego czasu swoja loterie premiujaca co 3000
    wyplate. Nie znam zadnej osoby, ktora by wygrala, a po kontrukcji
    regulaminu loterii widze, ze niebyt uczciwie podchodza do sprawy...
    ponizej przytaczam kilka punktow w ktorych widze pewna sprzecznosc...
    martwi mnie troche tylko to, ze dyrektor izby celnej w Warszawie
    podpisuje sie pod tak nagannymi praktykami...

    5. Czas trwania loterii promocyjnej.
    Loteria rozpoczyna się w dniu 23.05.2011 roku, a kończy w dniu
    15.08.2011roku.
    6. Termin rozpoczęcia i zakończenia dokonywania operacji uprawniającej
    do wzięcia udziału w loterii promocyjnej. Operacji uprawniającej do
    wzięcia udziału w loterii można dokonywać w okresie od 23.05.2011 roku
    do 30.06.2011 roku, z zastrzeżeniem iż czas ten może ulec skróceniu w
    przypadku wyczerpania puli nagród.[...]
    10. Aby wziąć udział w loterii należy w dniach 23.05.2011 r. -
    30.06.2011 r. dokonać jednorazowej wypłaty gotówki w wysokości 50 zł
    lub 100 zł z objętego promocją bankomatu sieci EURONET. Uczestnik
    może w dniach 23.05.2011 r. - 30.06.2011 r. dokonywać nieograniczonej
    ilości transakcji uprawniających do wzięcia udziału w loterii w czasie
    trwania loterii (nie dłużej jednak niż do dnia 30.06.2011 r.) [...]
    12. Nagrody zostaną wypłacone laureatowi najpóźniej w dniu
    30.06.2011 r. bezpośrednio przy
    bankomacie.[...]
    20. Każda zmiana niniejszego regulaminu wymaga zatwierdzenia przez
    Dyrektora Izby Celnej w
    Warszawie.

    caly regulamin dostepny pod http://www.wyplacajiwygrywaj.pl/regulamin.pdf

    MK

  • 2. Data: 2011-06-24 22:15:08
    Temat: Re: /Euronet/ Gorzej niz Rydzyk...
    Od: Ra <t...@d...it>

    W dniu 2011-06-24 22:40, MK pisze:
    > Euronet, prowadzi od pewnego czasu swoja loterie premiujaca co 3000
    dzisiaj czytałem że przedłużyli akcje więc pewnie stąd te różne daty

  • 3. Data: 2011-06-24 23:45:38
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 6/24/2011 3:40 PM, MK wrote:
    > Euronet, prowadzi od pewnego czasu swoja loterie premiujaca co 3000
    > wyplate. Nie znam zadnej osoby, ktora by wygrala, a po kontrukcji
    > regulaminu loterii widze, ze niebyt uczciwie podchodza do sprawy...

    bo ?

  • 4. Data: 2011-06-25 06:02:08
    Od: MK <m...@i...pl>

    On 25 Cze, 01:45, witek <w...@g...pl.invalid> wrote:

    > bo ?

    bo marketingowa informacja jest taka, ze loteria przedluzona do
    sierpnia, a ostatnia nagroda, zgodne z regulaminem zatwierdzonym przez
    dyrektora izby celnej w wwie, zostanie wyplacona 30 czerwca. kazdy
    bedzie widzial komunikat o loterii i nagrodach, ktorej juz nie beda
    wyplacane :).

    MK

  • 5. Data: 2011-06-25 07:14:10
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 25.06.2011 08:02, MK pisze:
> [...]
    > dyrektora izby celnej w wwie, zostanie wyplacona 30 czerwca. kazdy
    > bedzie widzial komunikat o loterii i nagrodach, ktorej juz nie beda

    Zważywszy na to, że udział jest darmowy i automatyczny i użytkownik nie
    ma najmniejszego wpływu na udział ani nie ponosi z jego tytułu żadnych
    obciążeń, to chyba problemu nie ma?

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 6. Data: 2011-06-25 12:21:26
    Od: MK <m...@i...pl>

    On 25 Cze, 09:14, Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> wrote:

    > Zważywszy na to, że udział jest darmowy i automatyczny i użytkownik nie
    > ma najmniejszego wpływu na udział ani nie ponosi z jego tytułu żadnych
    > obciążeń, to chyba problemu nie ma?

    Jak ktos nie dba o reputacje firmy to oczywiscie problemu nie ma. Ja
    zas widze problem w tym, ze cos takiego zaakceptowal urzednik pantwowy
    jakim jest dyrektor izby celnej...

    MK