  • 21. Data: 2011-06-27 14:10:37
    Temat: Re: GetinOnline lokata na start 8% (6.45% netto)
    Od: SQLwiel <n...@c...pl>

    Bogdan B. pisze:

    > Miałem już lokatę na start i teraz po zalogowaniu znowu mogę składać
    > wnioski na taką lokatę. Złożyłem dwa i dostałem emaile z
    > potwierdzeniami tych wniosków.

    Odpowiedzmy sobie na pytanie KIEDY mieliśmy te LnS.

    Ja miałem na przełomie lat i teraz po zalogowaniu się - nie mam LnS.

    Założyłem z uczynnego tutejszego linka w tym wątku i musiałem wklepać
    wszystkie dane łącznie z prowadzeniem się babci. Zobaczymy czy
    przejdzie. Od godziny nic nie doszło.

    --

    Dziękuję.
    Pozdrawiam.

  • 22. Data: 2011-06-27 16:24:05
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>

    > Lokata 8% na 2 miesiące - wysokie oprocentowanie!
    > - bez podatku Belki!
    > - od 500 zł do 10 tys. zł!
    > - Jedna osoba może założyć 10 takich lokat na łączną kwotę 100 tys. zł.

    W moim przypadku, miałem lokatę na start w styczniu i nie mogę teraz
    ponownie złożyć.
    W piatek 24 czerwca żona zakładała swoją na niższy procent i dzisiaj
    zerwała, zakładając ponownie na wyższy :)
    Infolinia oczywiście twierdzi, że to jest niemożliwe...
    Pozdrawiam !
    WOJO

  • 23. Data: 2011-06-28 07:38:07
    Od: "ATZ Rzeszow" <a...@P...pl>

    Użytkownik <k...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Mnie chodziło o wyciągnięcie złotówek ze skarbonki, 6,5% będę miał na
    > antyinflacyjnej, dlatego zakładałem na 537,60, ale jak ktoś ma więcej kasy
    > niech zakłada na kwotę 990,31.

    co to za magiczne kwoty, bo trudno mi wydedukowac :)

    --
    pozdr Z.

  • 24. Data: 2011-06-28 07:58:23
    Od: SQLwiel <n...@c...pl>

    ATZ Rzeszow pisze:
    > Użytkownik <k...@g...pl> napisał w wiadomości

    > co to za magiczne kwoty, bo trudno mi wydedukowac :)

    990,31 jest IMHO niedobra. Lepsza jest 990.50
    Teraz łatwiej?

    --

    Dziękuję.
    Pozdrawiam.

  • 25. Data: 2011-06-28 09:35:56
    Od: "Bartnick" <a...@S...poczta.onet.pl>

    > Ja miałem juz kiedyś lokatę "na start" i u mnie obecnie opcja lokaty na
    > start jest.

    Kurcze, to ja jakiś "wyróżniony" jestem.
    Miałem lokatę na start pod koniec 2010 roku, a niestety nie mam do wyboru
    założenia lokaty na start :(

    Pozdrawiam
    Bartnick

  • 26. Data: 2011-06-28 22:29:23
    Od: nn <...@...nn>

    skoro wszystkie banki czarneckiego tak bardzo potrzebuja forsy, czy to
    nie jest jednak bardzo podejrzane?

  • 27. Data: 2011-06-28 23:55:55
    Od: "Waldek" <s...@n...cpam>

    Użytkownik "nn" <...@...nn> napisał w wiadomości
    > skoro wszystkie banki czarneckiego tak bardzo potrzebuja forsy, czy to nie
    > jest jednak bardzo podejrzane?

    A moze skoro wszystkie banki sa jednego wlasciciela, to on potrzebuje kasy ?
    a moze chlopisko ma dobry pomysl na biznes i sciaga srodki z rynku ?
    - nie widze powodu snuc spiskowej teorii dziejow ;)