  • 1. Data: 2011-06-25 14:44:31
    Temat: getin online - złotówka za lokatę
    Od: Zyga <z...@w...pl>

    Witam
    Wg nowych zasad aby otrzymać złocisza za założoną lokatę trzeba
    dokonać trzech płatności kartą w ciągu miesiąca.
    1) Czy płatności muszą być dokonane w miesiącu w którym zakładam
    lokatę czy w poprzedzającym?
    2) Czy jest możliwość że płatność dokonana pod koniec miesiąca
    zostanie zaksięgowana już na następny miesiąc?

    Chciałem spytać u źródła ale nikt dziś nie odbiera.

    pzdr
    Zyga

  • 2. Data: 2011-06-25 14:50:09
    Temat: Re: getin online - złotówka za lokatę
    Od: "Konfabulator" <k...@g...pl>

    Zyga <z...@w...pl> napisał(a):

    > 1) Czy p=B3atno=B6ci musz=B1 by=E6 dokonane w miesi=B1cu w kt=F3rym zak=B3a=
    > dam
    > lokat=EA czy w poprzedzaj=B1cym?

    Poprzedzającym.

    > 2) Czy jest mo=BFliwo=B6=E6 =BFe p=B3atno=B6=E6 dokonana pod koniec miesi=
    > =B1ca
    > zostanie zaksi=EAgowana ju=BF na nast=EApny miesi=B1c?

    Tak, jak w każdym banku.

  • 3. Data: 2011-06-26 10:13:21
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Elo

    Konfabulator napisał(a) :

    > Poprzedzającym.

    Jednocześnie wynika z tego, że za miesiąc lipiec nie będzie żadnych
    wynagrodzeń. Nic. Zero. Null.

    Czerwiec - po staremu.
    Lipiec - wchodzi nowy regulamin, robimy 3 płatności.
    Sierpień - w tym miesiącu dostajemy wynagrodzenie za spełnienie
    warunków z poprzedniego miesiąca.

    Swoją drogą cwane rozwiązanie. Trochę bank przyoszczędzi na lipcu.

    Zbyszek
    PGP key: 0x5351FDE3

    wszystkie możliwości.]

  • 4. Data: 2011-06-26 10:43:05
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Zbynek Ltd. napisał(a) :
> [...]
    > warunków z poprzedniego miesiąca.
    >
    > Swoją drogą cwane rozwiązanie. Trochę bank przyoszczędzi na lipcu.

    i dalej...
    Trzeba będzie planować pilnowanie wydatków kartą, szczególnie w
    miesiąc przed zakończeniem lokat.
    Ogólnie zabawa, bo przecież to nie jest poważny zarobek ;-) , robi
    się już problematyczna, kiedy staje się niewolnikiem karty i jakichś
    iluzorycznych oszczędności. Kolejny bank na Nie. Już nie będzie się
    opłacać przelewanie im zarobków, skoro akurat nie będę zakładał
    lokat. Latanie specjalnie po gazetę, żeby ją kupić przez Pay Pass,
    to już za dużo. W pobliżu moich tras nie ma punktu przyjmującego
    tego rodzaju płatności. Nie jest to jednak popularny rodzaj. Do
    marketu nie opłaca się jechać 3 razy, żeby 3 razy płacić kartą.
    Ogólnie błeeee, przekombinowana oferta GO.

    Zbyszek
    PGP key: 0x5351FDE3

    wszystkie możliwości.]

  • 5. Data: 2011-06-26 11:15:29
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl> wrote in message

> [...]
    > marketu nie opłaca się jechać 3 razy, żeby 3 razy płacić kartą.
    > Ogólnie błeeee, przekombinowana oferta GO.

    Praktycznie Go sie skonczyl ze swoim skarbonkowym, lepiej zalozyc lokate w
    Idei na wyzszy procent i nie bawic sie w te zlotowki. Nie mam karty i nie
    zamierzam jej brac.

  • 6. Data: 2011-06-27 06:17:52

    Zbynek Ltd. <s...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
    > Lipiec - wchodzi nowy regulamin, robimy 3 płatności.
    > Sierpień - w tym miesiącu dostajemy wynagrodzenie za spełnienie

    Wedle banku to działa inaczej:

    - czerwiec - po staremu,
    - lipiec - po staremu, ale zliczają transakcje kartowe
    - sierpień - naliczają złotówki, jeśli w lipcu naliczyli co najmniej 3 transakcje