  • 1. Data: 2013-02-12 15:40:14
    Temat: Getin Online dzwoni i proponuje ...
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    Dzisiaj się do mnie dobijali. Z ofertami: lokaty na 8% i konto
    oszczędnościowe na 10%. Namawiali też na wizytę u brokera. Powiedziałem,
    że muszę się zastanowić ;)

    Konto już wylookałem na ich stronie. To jest to -
    <http://www.getinonline.pl/konto-z-lokata>

    A lokaty na 8% nie widzę. Bo 7-procentowa Lokata na Start jest dla tych,
    którzy jeszcze do tej pory nie zakładali jej w Getinie.

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 2. Data: 2013-02-12 21:04:36
    Temat: Re: Getin Online dzwoni i proponuje ...
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    >
    > A lokaty na 8% nie widzę. Bo 7-procentowa Lokata na Start jest dla tych,
    > którzy jeszcze do tej pory nie zakładali jej w Getinie.

    te 8% to nie lokata tylko konto oszczędnościowe, może znajdziesz w necie
    "family saver" ;-)

    w skrócie:
    jak zasilisz konto określoną kwotą i wydasz ileś kartą to masz możliwość
    przelewu na konto X kwoty Y

    wariant najniższy
    wpływa na konto min. 1000 zł
    obrót kartą 500 zł
    na konto 8% możesz przelać 25 zł miesięcznie
    oprocentowanie gwarantowane przez 5 lat

    w zamyśle banku to możliwość regularnego oszczędzania BEZ opłat
    likwidacyjnych oraz ryzyka

    zainteresowany?
    mogę takie konto korespondencyjnie założyć ;-)

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 3. Data: 2013-02-12 21:20:22
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2013-02-12 21:04, RobertS pisze:

    > te 8% to nie lokata tylko konto oszczędnościowe, może znajdziesz w necie
    > "family saver" ;-)

    [ciach]

    Dzięki. Poczytałem -
    <http://www.bankier.pl/wiadomosc/Family-Saver-czyli-
    jak-uwiazac-klienta-ROR-em-na-5-lat-2748117.html>
    i to nie dla mnie.

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 4. Data: 2013-02-13 09:16:26
    Od: "Waldek" <j...@t...mam>

    Użytkownik "Krystek" <s...@k...art.pl> napisał w wiadomości

    > Dzięki. Poczytałem -
    > <http://www.bankier.pl/wiadomosc/Family-Saver-czyli-
    jak-uwiazac-klienta-ROR-em-na-5-lat-2748117.html>
    > i to nie dla mnie.

    I słusznie (imo) - 5 lat to juz w tym wypadku recydywa ;)

    Właśnie przeprowadzam żonki rozwód z GOL-em
    /swobodne z prezentem / bo prezent dawno skonsumowany
    okres promocji zakonczony, ale zobowiazania pozostały
    choćby wydatkowania kartą - bez żadnego pozytku ;)

    Gdyby im zalezalo na zatrzymaniu w sumie dobrego klienta
    (historia lokat) to sami powinni zaproponowac zmiane konta
    na całkowicie swobodne - no ale tak to juz jest ze chytry 2x traci ;)

    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2013-02-13 09:30:42
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 13 lutego 2013 09:16:26 UTC+1 użytkownik Waldek napisał:
    > Gdyby im zalezalo na zatrzymaniu w sumie dobrego klienta
    >
    > (historia lokat) to sami powinni zaproponowac zmiane konta
    >
    > na całkowicie swobodne - no ale tak to juz jest ze chytry 2x traci ;)

    Historia lokat to żaden atut. Historia pożyczkowa to i owszem i na zatrzymaniu takich
    klientów bankom zalezy.
    Deponenci nawet ci najbardziej zniechęceni np brakiem ciekawej oferty dzisiaj wrócą w
    podskokach jesli tylko jakas atrakcyjna oferta sie pojawi.
    Wysta

  • 6. Data: 2013-02-13 10:45:33
    Od: "Waldek" <j...@t...mam>

    ps.com...
> [...]
    >
    > na całkowicie swobodne - no ale tak to juz jest ze chytry 2x traci ;)

    Historia lokat to żaden atut. Historia pożyczkowa to i owszem

    Napewno "pożyczkowy" klient jest dla banku ciekawszy pod kątem wydojenia :D
    Ale i klient zdolny zdeponowac wieksza sume na lokatach
    - wowczas gdy bank potrzebuje i gromadzi srodki,
    oraz obracający wiekszym kapitałem, powinien byc IMO "atrakcyjnym"

  • 7. Data: 2013-02-13 11:38:36
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 13 lutego 2013 10:45:33 UTC+1 użytkownik Waldek napisał:
    pod kątem wydojenia :D

    > Ale i klient zdolny zdeponowac wieksza sume na lokatach
    >
    > - wowczas gdy bank potrzebuje i gromadzi srodki,
    >
    > oraz obracający wiekszym kapitałem, powinien byc IMO "atrakcyjnym"

    I jest. tylko ze deponeci sa nielojalni. Sam zapoewne po Sobie widzisz ze srodki
    lokujesz tam gdzie sa lepsze warunki i sentymentów żadnych nie masz.
    Więc jeśli dany bank na dana chwilę nie potrzebuje depozytów to nie ma sensu aby
    stałym klientom płacił więcej tylko po to aby ich utrzymac. Jak będzie potrzebował
    depozyty to zapreoponuje "wyższą cene" i srodki wróca.
    Pamietam conajmniej dwa przypadki z tej grupy że grupowicz "obraził" się na bank bo
    cos tam i s"środki zabrane","wypoowiedzenie poszło", "bankowi zpomachałem pa pa". Nie
    mineło kilka miesięcy i te same osoby informuje ze bank(któremu wczesniej pa pa
    zrobili)ma ciekawa oferte i przelewaja tam środki.
    To jest biznes tu nie ma sentymentów i obrażania się;)
    Z pożyczkobiorcami jest tropchę inaczej bo w tym przypadku zmiana banku nie jest już
    taka banalnie prosta i nie jest łatwo porównac czy to faktycznie sie opłaca.

  • 8. Data: 2013-02-13 13:10:19
    Od: "Waldek" <j...@t...mam>

    ps.com...

> [...]
    >ze bank(któremu wczesniej pa pa zrobili)ma ciekawa oferte i przelewaja tam

    Chyba nie wierzysz we wszystko co pisza na tej grupie
    - zwłaszcza bez mozliwosci weryfikacji tegoz ;)

    A swoja droga, czytalem sporo negatywnych komentarzy
    dot. wypowiedzenia umow w GOL, wiec sam ciekawy jestem
    czy będą dodatkowe schody - wypowiedzenie zonki poszło listem poleconym

    Pozdrawiam

  • 9. Data: 2013-02-13 13:26:41
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 13 lutego 2013 13:10:19 UTC+1 użytkownik Waldek napisał:
    > Chyba nie wierzysz we wszystko co pisza na tej grupie
    >
    > - zw�aszcza bez mozliwosci weryfikacji tegoz ;)

    To prawda- grupa ta w żaden sposób nie jest reprezentatywna więc żadnych kluczowych
    decyzji na podstawie postów z tej grupy nie podejmuję. Ale podyskutować można;)

    Cierpliwie bede wypatrywał Twojego postu w którym opiszesz powrót do GOL;))

  • 10. Data: 2013-02-13 13:29:58
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Kris <k...@g...com> writes:

    > W dniu środa, 13 lutego 2013 13:10:19 UTC+1 użytkownik Waldek napisał:
    [...]
    > Cierpliwie bede wypatrywał Twojego postu w którym opiszesz powrót do GOL;))

    E tam. Ja rachunki wypowiedziałem (nie żebym się obraził, po prostu
    przestało mi się chcieć pilnować tego bałaganu). A lokaty założyłem.
    Wróciłem czy nie?

    KJ

    --
    http://blogdebart.pl/2012/06/24/hiena/