  • 11. Data: 2013-02-13 14:46:12
    Temat: Re: Getin Online dzwoni i proponuje ...
    Od: "Waldek" <j...@t...mam>

    news:e8749035-1b6a-47f7-9e44-4a9ab873e489@googlegrou
    ps.com...
    W dniu środa, 13 lutego 2013 13:10:19 UTC+1 użytkownik Waldek napisał:
    > Chyba nie wierzysz we wszystko co pisza na tej grupie
    >
    > - zw�aszcza bez mozliwosci weryfikacji tegoz ;)

    To prawda- grupa ta w żaden sposób nie jest reprezentatywna więc żadnych
    kluczowych decyzji na podstawie postów z tej grupy nie podejmuję. Ale
    podyskutować można;)

    Cierpliwie bede wypatrywał Twojego postu w którym opiszesz powrót do GOL;))

    A ja mam konto w GOL i w IDEA tez
    z klonów LC tylko do Openfajansa jakos sie nie przekonalem ;)

    Pisałem wczesniej że rozwod bierze zona i z jakiego powodu.