  • 1. Data: 2013-02-11 20:21:36
    Temat: Rozwód z Alior Sync
    Od: Piotr Hołda <p...@g...com>

    Przerabiał już ktoś taki scenariusz?
    Małżonka szanowna miała lokatę rekomendacyjną i był to jedyny produkt,
    do którego został uruchomiony dostęp internetowy.
    Lokata się skończyła, kasa wróciła do innego banku a dostęp został.
    W jaki sposób teraz wziąć rozwód z Syncem tak,
    żeby nie figurować jako klient w bazach danych banku?

  • 2. Data: 2013-02-11 20:31:36
    Temat: Re: Rozwód z Alior Sync
    Od: osa <w...@p...fm>

    W dniu 2013-02-11 20:21, Piotr Hołda pisze:
> [...]
    > W jaki sposób teraz wziąć rozwód z Syncem tak,
    > żeby nie figurować jako klient w bazach danych banku?

    Pewnie trzeba wypowiedzieć umowę ramową, którą zawarło się wraz z umową
    lokaty.

  • 3. Data: 2013-02-11 21:10:47
    Od: "T.F." <t...@U...wp.pl>

    "osa" <w...@p...fm> ...

    > Pewnie trzeba wypowiedzieć umowę ramową, którą zawarło się wraz z umową
    > lokaty.

    Wypowiedziec mozna telefonicznie.
    Po miesiacu oddzwonia i potwierdza zamkniecie.

    --
    T.F.

  • 4. Data: 2013-02-12 01:49:34
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

> [...]
    > W jaki sposób teraz wziąć rozwód z Syncem tak,
    > żeby nie figurować jako klient w bazach danych banku?

    Napisz pisemko, że wycofujesz swoje zgody na przetwarzanie Twoich danych
    osobowych w celech marketingowych.

    --
    animka

  • 5. Data: 2013-02-12 10:27:30
    Od: Olgierd <o...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 11 lutego 2013 20:21:36 UTC+1 użytkownik Piotr Hołda napisał:

    > W jaki sposób teraz wziąć rozwód z Syncem tak,
    > żeby nie figurować jako klient w bazach danych banku?

    A mi to właśnie przypomniało, że nadal figuruję w bazach Pocztowego po sławnej
    pamięci "Killerze".

    --
    Olgierd
    http://m2m.legeartis.org.pl

  • 6. Data: 2013-02-12 10:28:08
    Od: Olgierd <o...@g...com>

    W dniu wtorek, 12 lutego 2013 01:49:34 UTC+1 użytkownik animka napisał:

    > Napisz pisemko, że wycofujesz swoje zgody na przetwarzanie Twoich danych
    > osobowych w celech marketingowych.

    I to jest najlepsza porada ;-)

    --
    Olgierd
    http://legeartis.org.pl

  • 7. Data: 2013-02-12 10:49:04
    Od: "Waldek" <j...@t...mam>

    Użytkownik "Olgierd" <o...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...
    W dniu wtorek, 12 lutego 2013 01:49:34 UTC+1 użytkownik animka napisał:

    > Napisz pisemko, że wycofujesz swoje zgody na przetwarzanie Twoich danych
    > osobowych w celech marketingowych.

    >I to jest najlepsza porada ;-)

    Nie jest :/

    Prosto i bezbolesnie żonka zalatwiła to w 5 minut z konsultantem przez telefon
    (Alior Sync)

    Pozdrawiam

  • 8. Data: 2013-02-12 11:35:50
    Od: Olgierd <o...@g...com>

    W dniu wtorek, 12 lutego 2013 10:49:04 UTC+1 użytkownik Waldek napisał:

    > Nie jest :/

    Jest, jest. Chodziło o umowę żony, a Animka radzi, żeby pytający cofnął zgodę na
    marketing.
    Animce niedługo się połączy TPSA z Centertelem, spodziewam się wielu ciekawostek
    (aczkolwiek ptmg nie czytam od dawna, więc szczegółów nie poznam).

    --
    Olgierd
    http://m2m.legeartis.org.pl

  • 9. Data: 2013-02-12 11:56:37
    Od: "Waldek" <j...@t...mam>

    Użytkownik "Olgierd" <o...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...

    > Nie jest :/

    Jest, jest. Chodziło o umowę żony, a Animka radzi, żeby pytający cofnął zgodę na
    marketing.

    A ....kumam - to ta Pani którą molestuje pracownik z (do) Skok-u :D

    Pozdrawiam

  • 10. Data: 2013-02-13 01:52:59
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Olgierd" 8...@g...co

    : A mi to właśnie przypomniało, że nadal figuruję w bazach
    > Pocztowego po sławnej pamięci "Killerze".

    BTW -- czy Pocztowy nadal istnieje?

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'