  • 1. Data: 2014-01-22 19:12:37
    Temat: Getin Koniec karty dla kierowcow
    Od: "kowtow" <k...@p...onet.pl>

    Zmiana regulaminu Karty dla kierowcow dla wszystkich
    Warunki nie do przyjecia Karta i konto do likwidacji

    ---
    ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

  • 2. Data: 2014-01-22 23:21:51
    Temat: Re: Getin Koniec karty dla kierowcow
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Elo

    kowtow napisał(a) :
    > Zmiana regulaminu Karty dla kierowcow dla wszystkich
    > Warunki nie do przyjecia Karta i konto do likwidacji

    A źródło?

    Zbyszek
    PGP key: 0x36A0E600

  • 3. Data: 2014-01-23 06:07:48
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl> writes:

    > A źródło?
    Domyślam się, że papierowy spam wyjęty dziś ze skrzynki (też dostałem)
    1. kwota bazowa zwiększa sie do 4.95
    2. max 300 PLN rocznie
    3. max 1 pln na litrze

    Czy coś innego zmieniło się w regulaminie to nie wiem, jeszcze się nie
    wzcytałem.

    KJ
    --
    http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/

  • 4. Data: 2014-01-23 11:17:54
    Od: lolekanabolek <l...@g...com>

    k...@p...onet.pl (Kamil Jońca) Wrote in message:

> [...]
    > 2. max 300 PLN rocznie
    > 3. max 1 pln na litrze
    >
    > Czy coś innego zmieniło się w regulaminie to nie wiem, jeszcze się nie

    dokładnie, ja czekam na premie za styczeń i Getin będzie miał o 2
    konta mniej
    --
    pozdrawiam
    Marcin "lolekanabolek"

    ----Android NewsGroup Reader----
    http://www.piaohong.tk/newsgroup

  • 5. Data: 2014-01-23 11:31:34
    Od: S <a...@w...pl>

    W dniu 2014-01-23 06:07, Kamil Jońca pisze:
    > Domyślam się, że papierowy spam wyjęty dziś ze skrzynki (też dostałem)
    > 1. kwota bazowa zwiększa sie do 4.95

    Już od grudnia tak jest.
    --
    -----------
    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2014-01-23 11:35:03
    Od: S <a...@w...pl>

    W dniu 2014-01-22 19:12, kowtow pisze:
    > Zmiana regulaminu Karty dla kierowcow dla wszystkich
    > Warunki nie do przyjecia Karta i konto do likwidacji

    Ostrożnie. Przy zakładaniu konta Getin proponuje lokatę 3M na 7%. Po jej
    zakończeniu można założyć kolejną na 3M 7%. Sęk w tym, że trzeba
    posiadać konto 2 lata. W przypadku jego likwidacji, bank ściąga część
    różnicy między oprocentowaniem 3% a 7% (promocja).

    --
    -----------
    Pozdrawiam

  • 7. Data: 2014-01-23 11:45:42
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    S <a...@w...pl> writes:

    > Już od grudnia tak jest.

    Dla "starej" karty dla kierowców też? To jakoś mi to umknęło.
    KJ

    --
    http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/

  • 8. Data: 2014-01-23 12:15:48
    Od: lolekanabolek <l...@g...com>

    k...@p...onet.pl (Kamil Jońca) Wrote in message:

    > Dla "starej" karty dla kierowców też? To jakoś mi to umknęło.
    > KJ

    nic ci nie umknęło, dla starych wyżeraczy było 3.95 za paliwo. od
    lutego jednak się skończyło

  • 9. Data: 2014-01-24 16:45:39
    Od: Zibo <z...@g...com>

    W dniu czwartek, 23 stycznia 2014 11:17:54 UTC+1 użytkownik lolekanabolek napisał:

    > dokładnie, ja czekam na premie za styczeń i Getin będzie miał o 2

> [...]

    Punkt 3 (1pln) niewiele zmienia wobec punktu 2 (max 300).
    Z tym wypowiedzeniem to ostrożnie, lepiej poczytać dokładnie TOIP.
    Getin lubi ściągać haracz za wypowiedzenia poniżej 1 roku.