  • 1. Data: 2014-01-22 08:37:31
    Temat: Getin - loteria Place i wiem
    Od: ls <l...@w...pl>

    Nowa loteria Getinu: co setna transakcja karta > 10zl nagradzana (10zl).
    Regulamin:
    https://polecam.getinbank.pl/place-wiem/Regulamin.pd
    Strona przystapienia:
    https://loteria.getinbank.pl/
    Po kazdej takiej transakcji dostaje sie sms ze stanem konta.

    --
    pozdr.
    ls

  • 2. Data: 2014-01-22 18:53:23
    Temat: Re: Getin - loteria Place i wiem
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Tue, 21 Jan 2014 23:37:31 -0800, ls napisał(a):

    > Nowa loteria Getinu: co setna transakcja karta > 10zl nagradzana (10zl).
    > Regulamin:
    > https://polecam.getinbank.pl/place-wiem/Regulamin.pd
    f Strona
    > przystapienia:
    > https://loteria.getinbank.pl/
    > Po kazdej takiej transakcji dostaje sie sms ze stanem konta.

    Niech się lepiej ktoś pochwali czy coś wygrał, czy jest chociaż jakaś
    jedna osoba na grupie ;)

    Xenocide

  • 3. Data: 2014-01-23 08:28:45
    Od: ls <l...@w...pl>

    W dniu środa, 22 stycznia 2014 18:53:23 UTC+1 użytkownik xbartx napisał:

    > Niech się lepiej ktoś pochwali czy coś wygrał, czy jest chociaż jakaś
    > jedna osoba na grupie ;)

    OK - pochwale sie w imieniu zony: 1 transakcja od pn i od razu wygrana 10zl.
    Ja zrobilem 3 i niestety, nic. Na oslode 3 smsy ze stanem konta ;p

    --
    pozdr.
    ls

  • 4. Data: 2014-01-23 22:54:52
    Od: m...@g...com

    Fajna loteria Getinu, liczę, że mi się uda wygrać.