  • Data: 2020-07-12 18:53:15
    Temat: Re: Getin Bank - niezgodność salda
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde> szukaj wiadomości tego autora

    Arek napisał(a) w wiadomości: <5f0390f6$0$17345$65785112@news.neostrada.pl>...
    >J.F. napisał(a) w wiadomości: <5efef6b9$0$17362$65785112@news.neostrada.pl>...
    ada.pl...

    > 3.07.2020 21:30 (!) SMS że odpowiedź w serwisie. Ale tam
    >tylko potwierdzenie przyjęcia reklamacji (właściwie mojej
    >odpowiedzi, że nie zadziałało) już inna osoba i że muszą do
    >dodatkowej weryfikacji...
    > 6.07.2020 inna przeglądarka, inny komp - bez zmian.
    >
    >c.d.n.

    9.07.2020
    Przed południem - bez zmian

    Ok. południa w bankowości telefonicznej lektor podał
    prawidłowe saldo dostępnych środków. Rozmowa z konsultantką:
    znowu "zsynchronizała" konto, widzi, że było zgłoszenie
    problemu.

    Po godz. 18. w zakładce Konta saldo już prawidłowe. Nie
    wiem czy to skutek "przeczyszczenia" sprawdzeniem w
    bankowości telefonicznej, "synchronizacji" konsultantki
    czy informatycy wzięli się do roboty. Ale w historii wciąż
    bez odsetek.
    Logowanie do bakowości tel. nieudane - nieprawidłowy login (!).
    Telefon do banku - dłuższe oczekiwanie: znają problem,
    ostatnio wiele osób dzwoniło (i właśnie dzwoni, linia zapchana).
    Z 30.06 na 1.07 coś poprawiali w systemie i nie wyszło.
    Sugerują, że "nieprawidłowy login" to też efekt przeciążenia.

    10.07.2020
    Bez zmian: saldo prawidłowe, w historii saldo wciąż bez
    odsetek.
    Przelew z ROR na KO i... się "zsynchronizowało" tzn.
    w historii dodałasię kwota przelewu i dodatkowo odsetki.
    A że takie zapisy w historii rachunku drwią sobie z
    rachunkowości i z podstaw arytmetyki...

    Arek