  • Data: 2020-07-05 15:22:34
    Temat: Re: Getin Bank - niezgodność salda
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Eneuel Leszek Ciszewski" 5f008173$0$17359$6...@n...neostrada.pl

    > podłączanymi do 230V. Może mają jakieś zabezpieczenia termiczne, bo zmniejszają
    moc, gdy są gorące... Ciekawe, czy długo
    > wytrzymają...

    Nie mają -- wystarczy spadek na_pięcie przewodzenia i zasilanie stałym prądem...
    Po rozgrzewce ciągną 8W, ale PowerFactor dopełza aż do 100% i spada najniżej do 92%.

    > Pulsowanie itd. to oferta ściemniacza za 196 groszy. Qpiłem też podobny,
    > ale znacznie droższy, mam nadzieję, że na 5V -- za całe 200 groszy!
    > (jeszcze leci -- przytroczony do nóżek gołębi pocztowych)

    > Qpiłem podobne z pilotami -- ale te już bajońsko drogie!!!
    > (ponad pięć stów groszy za sztukę!!!)

    [więcej, niż nogawka bawełnianych spodni! -- drożyzna niesłychana]

    > Nie dam do prysznica 12V -- bo boję się? Dam tasiemki LED IP68
    > na 5V branych z 4 akumulatorków AA NiMH?

    Można wyłączyć ściemniaczem bez ściem_niania -- ale trzeba wcisnąć dwa wciski naraz.

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    )\._.,--....,'``. Felix Lee

    Zerowy Corek Fujitsu-Siemens zasuwa momentami na 2195MHz, jedynkowy [system binarny!]
    na 1933MHz, ale wzniósł się nawet na 2276MHz, choć niby C2D T7300 pełza na 2GHz
    only...
    [kiedyś człowiek był w szoku, gdy usłyszał, że tani laptop ma aż dwa corki, teraz
    wyśmiewa się, bo byle smartfon ma 2 razy po 4...]

    Dantes dał doskonały pomysł z PLOPem -- poszedłem za ciosem! Nie widzę już żadnego
    zastosowania rzekomo cwanych skrzyneczek z dyskami udającymi napędy optyczne... Po
    prostu w BCD wskazuję na obrazek (ISO, IMA, IMZ, pewnie i inne...) umieszczony na
    dysku laptopa... Mogę wystartować, co chcę: DOSa z partycjonerem, Linuksa z
    MemTestem,
    jakiś program diagnostyczny do dysków... Nawet wyjąłem kartę SD, bo stała się
    zbędna...

    Temperatura Corków w okolicy 45°C, TjMax to chyba pełna stówka, czyli przed
    smarowaniem
    laptop padać mógł znienacka po przekroczeniu 100°C -- 55°C mniej dzięki smarowi!!!
    [wiadomo -- niższe tarcie... a gdy tak towotem] Dzięki LEDkom mam pastę, ale też
    z powodu LEDek pokusiłem się na te termopady wygrzebane z inwertora... Ten inwertor
    fajczył się około kwadransa! Niby dawał 150W ciągłej i 300W chwilowej a laptop
    (tenże właśnie -- Fujitsu-Siemens) nie brał więcej niż 75W. Zbrodni nie dokonał
    chwilowy pik -- inwertor pracował kilkanaście minut, zanim zaskwierczał i sfajczył
    się zupełnie... Reklamacja nie została uwzględniona i zasugerowano mi, że może
    samochód zbyt stary (zupełnie nowe Nowe Volvo S40) lub laptop leciwy (F-S miał
    wtedy około roku) lub przeciążenie...

    Kolejny inwertor (Manty) kupiony w Auchan pracował poprawnie przez wiele miesięcy,
    póki używałem F-S w samochodzie... Bodajże w 2010 r. kupiłem atomowy netbook,
    a w 2012 smartfon Galaxy Ace -- Manta pracowała poprawnie, ale była coraz
    mniej przydatna... Odłożyłem ją na półkę sprawną i wyglądającą jak nówka!

    Ale zanim kupiłem ową Mantę, zapytałem w Auchan, co będzie, jeśli spalę inwertor
    w chwil kilka?... Padła odpowiedź, że mam gwarancję i bez jakiegokolwiek oporu
    ze strony Auchan otrzymam zwrot kasy... Uprzejma pani dodała, że niewiele
    może mi powiedzieć o tym inwertorze, bo od niedawna Auchan to sprzedaje...

    Do zasilania F-S kupiłem 3 inwertory:

    - w Makro (spalił się szybko i otrzymałem szmal)
    - w jakimś małym sklepiku polskim
    (reklamacji nie uwzględniono -- strata szmalu)
    - w Auchan (pracował poprawnie)

    -=-

    Z pasty jestem zadowolony niesły_chanie!!!! Ponad 55°C różnicy!!! Aż trudno
    uwierzyć! Laptop pracuje szybciej (wcześniej CPU był często wąskim gardłem)
    niż przed nasmarowaniem, cicho i daje się trzymać rękami bez azbestowych rękawic?...
    ;)
    Aż tak źle nie było, ale był nieprzyjemnie gorący!

    Kupiłem (do LEDek) pastę 19 (bądź 20) czerwca; dotarłaby do mnie 02 lipca, gdyby
    wysłano SMS przed wysłaniem kuriera... Ponieważ SMS wysłano zbyt późno, odebrałem
    paczuchę ;) 03 lipca z Placówki Poczty Polskiej...

    Proszę Pana, Proszę Przyjechać Pociągiem Pospiesznym.
    Dziękuję Uprzejmie, Przyjadę Autobusem.

    Może któregoś dnia postawię znów F-S na klimatyzatorze, by zobaczyć, co jeszcze
    wycisnę. ;)