  • 1. Data: 2011-02-20 03:35:48
    Temat: Getin Bank -- bank dla przedsiębiorcy(!?)
    Od: XYZ <j...@m...bin>

    <http://lp2.getinbank.pl/zs/sm/start_pani_kredyt_kon
    to_01_2011_sm>

    Wygląda na to, że teraz Getin Bank przeciąga linę z Idea Bankiem. Prawie
    jak konkurencja.

  • 2. Data: 2011-02-20 03:53:22
    Temat: Re: Getin Bank -- bank dla przedsiębiorcy(!?)
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Sun, 20 Feb 2011 04:35:48 +0100, XYZ napisał(a):

    > <http://lp2.getinbank.pl/zs/sm/start_pani_kredyt_kon
    to_01_2011_sm>

    > Wygląda na to, że teraz Getin Bank przeciąga linę z Idea Bankiem. Prawie
    > jak konkurencja.

    Mogliby się poprzeciągać na depozyty. Zamiast mi śmiecić na schodach
    ulotkami.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 3. Data: 2011-02-20 17:28:03
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    (20.02.2011 04:35), XYZ wrote:
    > <http://lp2.getinbank.pl/zs/sm/start_pani_kredyt_kon
    to_01_2011_sm>

    > Wygląda na to, że teraz Getin Bank przeciąga linę z Idea Bankiem. Prawie
    > jak konkurencja.

    Ciekawi mnie po co jest tam klauzula o zgodzie na przetwarzanie danych
    osobowych. Przecież przedsiębiorców to nine dotyczy.

    p. m.

  • 4. Data: 2011-02-21 08:30:05
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Sun, 20 Feb 2011 18:28:03 +0100, mvoicem <m...@g...com> wrote:

    >Ciekawi mnie po co jest tam klauzula o zgodzie na przetwarzanie danych
    >osobowych. Przecież przedsiębiorców to nine dotyczy.

    Mylisz jawność danych o działalności gospodarczej z danymi osobowymi.
    Jedno nie wyklucza drugiego.
    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 5. Data: 2011-02-21 11:41:27
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    (21.02.2011 09:30), Jarek Andrzejewski wrote:

    > Mylisz jawność danych o działalności gospodarczej z danymi osobowymi.
    > Jedno nie wyklucza drugiego.

    Ale dane osobowe przedsiębiorcy są jego danymi o działalności gospodarczej.

    p. m.

  • 6. Data: 2011-02-22 07:54:09
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Mon, 21 Feb 2011 12:41:27 +0100, mvoicem <m...@g...com> wrote:

    >Ale dane osobowe przedsiębiorcy są jego danymi o działalności gospodarczej.

    Moim zdaniem dane są jawne w zakresie, jaki obejmuje rejestr
    przedsiębiorców, ale już niekoniecznie w szerszym zakresie.

    Za http://www.giodo.gov.pl/319/id_art/973/j/pl/:

    Zgodnie z art. 6 ust. 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie
    danych osobowych (t. j. Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 ze zm.), za
    dane osobowe uważa się wszelkie informacje dotyczące zidentyfikowanej
    lub możliwej do zidentyfikowania osoby fizycznej.

    I jeszcze:
    http://www.giodo.gov.pl/319/id_art/999/j/pl/
    http://olgierd.bblog.pl/wpis,ochrona;danych;osobowyc
    h;przedsiebiorcow,49103.html

  • 7. Data: 2011-02-22 09:03:07
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    (22.02.2011 08:54), Jarek Andrzejewski wrote:

    > Moim zdaniem dane są jawne w zakresie, jaki obejmuje rejestr
    > przedsiębiorców, ale już niekoniecznie w szerszym zakresie.

    Ale nie ma szerszego zakresu ... nie ma w formularzu linkowanym w 1.
    poście nic co by nie wchodziło w zakres EDG.

    p. m.