  • 1. Data: 2011-02-20 03:31:32
    Temat: Pekao - zmiana pakietu w ramach nowej oferty ROR-ów
    Od: XYZ <j...@m...bin>

    Czy ktoś posiada informacje nt. migracji pomiędzy dwoma pakietami z
    "nowej" oferty Pekao? W regulaminie i TOiP nie widzę nic, co
    wspominałoby o możliwości zmiany pakietu, lecz mam nadzieję, że temat
    już jest rozpracowany :)

  • 2. Data: 2011-02-20 06:56:28
    Od: Darek <n...@p...maila.pl>

    W dniu 2011-02-20 04:31, XYZ pisze:
> [...]
    > "nowej" oferty Pekao? W regulaminie i TOiP nie widzę nic, co
    > wspominałoby o możliwości zmiany pakietu, lecz mam nadzieję, że temat

    Generalnie zmiana na pakiet wyższy
    Na Net-a się nie da.

    Darek

  • 3. Data: 2011-02-20 11:57:55
    Od: XYZ <j...@m...bin>

    On 20.02.2011 07:56, Darek wrote:

    > Generalnie zmiana na pakiet wyższy
    > Na Net-a się nie da.

    Dziękuję. Zapomniałem dodać na co chciałbym zmienić, ale dobrze
    odczytałeś moje intencje :) Szkoda.