  • 1. Data: 2002-11-05 15:33:26
    Temat: Gdzie znajdę grupę dot. ubezpieczeń? (no text)
    Od: "KaeL" <K...@...pl_nospam>

  • 2. Data: 2002-11-05 15:40:11
    Temat: Re: Gdzie znajdę grupę dot. ubezpieczeń? (no text)
    Od: "Robert Wicik" <R...@o...pl>

    Użytkownik "KaeL" <K...@...pl_nospam> napisał w wiadomości
    news:aq8o8g$597$1@news.tpi.pl...

    alt.pl.biznes.ubezpieczenia

    Pozdraiwanm
    Robert Wicik

  • 3. Data: 2002-11-06 09:54:06
    Od: "KaeL" <K...@...pl_nospam>

    Już sprawdzałem.
    Nie ma jej w Google, jest pusta na news.tpi.pl...

    Macie jakiś pomysł?

    KaeL

  • 4. Data: 2002-11-06 18:43:40
    Od: Radek B <r...@f...inv.pl>

    KaeL pisze:
    >Już sprawdzałem.
    >Nie ma jej w Google, jest pusta na news.tpi.pl...

    Nie jest pusta na news.tpi.pl

    --
    mailto:r...@f...inv.pl
    ! Odpowiadając na priv usuń 'inv.' z adresu !

  • 5. Data: 2002-11-07 08:35:54
    Od: "KaeL" <K...@...pl_nospam>

    OK, nie jest pusta. Są na niej dwa posty.
    Mam coś źle skonfigurowane? Inne grupy chodzą u mnie raczej normalnie...
    KaeL

  • 6. Data: 2002-11-07 09:52:12
    Od: "Robert Wicik" <R...@o...pl>

    > OK, nie jest pusta. Są na niej dwa posty.
    > Mam coś źle skonfigurowane? Inne grupy chodzą u mnie raczej normalnie...
    > KaeL

    Rzeczywiście. Ja ciągnę z onetu i też nic???
    Czas zacząć tam pisać :-))

    Pozdrawiam
    Robert Wicik

  • 7. Data: 2002-11-09 00:19:38
    Od: "l:e:h" <leh(wytnijto)@wytnijto.z.pl>

    "KaeL" <K...@...pl_nospam> skribis:

    >OK, nie jest pusta. Są na niej dwa posty.
    >Mam coś źle skonfigurowane? Inne grupy chodzą u mnie raczej normalnie...

    te z alt sa czesto kasowane przez tpsa, wiec ciagnij czesto ;)

    Pozdrawiam, Leh.
    --
    "Tworzenie pieniedzy - klucze do obfitosci".
    Zobacz:

  • 8. Data: 2002-11-12 08:32:56
    Od: "KaeL" <K...@...pl_nospam>

    To jest fizycznie niemożliwe. Musiałbym ciągnąc co godzinę. A co z nocą?
    Gdzie jeszcze takie grupy mogę znaleźć?
    No bo jeżeli jej nie ma w google!
    KaeL

  • 9. Data: 2002-11-13 22:26:44
    Od: "l:e:h" <leh(wytnijto)@wytnijto.z.pl>

    "KaeL" <K...@...pl_nospam> skribis:

    >To jest fizycznie niemożliwe. Musiałbym ciągnąc co godzinę. A co z nocą?

    co godzine? przesadzasz, mozesz rzadziej

    >Gdzie jeszcze takie grupy mogę znaleźć?

    na innych serwerach news ?

    Pozdrawiam, Leh.

  • 10. Data: 2002-11-14 09:42:34
    Od: "KaeL" <K...@...pl_nospam>

    Spróbuję zadać to pytanie jeszcze raz, a inaczej:
    Możecie poradzić jakieś serwery news?