  • 21. Data: 2008-09-12 11:34:20
    Temat: Re: Gdzie zalozyc lokate dla 8-latka?
    Od: "gg" <g...@o...pl>

    Uzytkownik "krzysztofsf" <k...@w...pl> napisal w wiadomosci
    news:72b12cd7-2f46-4964-8146-cd18cda5b7ff@c65g2000hs
    a.googlegroups.com...

    > Dla mnie to zloto nie wyglada zle i dalej zaluje, ze rok temu nie
    > kupilem

    a ja zaluje, ze nie wyslalem wczoraj kuponu duzego lotka z numerami:
    4,6,18,24,,32,35
    glupie co?

    --
    pozdrawiam
    P.

  • 22. Data: 2008-09-12 11:46:46
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 12 Wrz, 13:34, "gg" <g...@o...pl> wrote:

    > a ja zaluje, ze nie wyslalem wczoraj kuponu duzego lotka z numerami:
    > 4,6,18,24,,32,35
    > glupie co?

    Tez zaluje. Dzisiaj piatek - trza isc na wodke z tej okazji.

  • 23. Data: 2008-09-13 16:31:28
    Temat: Re: Gdzie założyć lokatę dla 8-latka?
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st>

    Użytkownik "--=olo=--" <xxoloxx@USUN_TOwp.pl> napisał w wiadomości

    > hmm... to już lepiej założyć mLokatę na 12 m-cy i odnawiać po każdym roku
    > 2 miesiące 5,70%
    > 3 miesiące 5,90%
    > 6 miesięcy 6,15%
    > 9 miesięcy 6,25%
    > 12 miesięcy 6,35%
    > tylko belka do odjęcia :-(

    No widzisz, a na IKE nie ma belki, co powoduje, że twoja rada jest g...
    warta.

  • 24. Data: 2008-09-14 06:44:25
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    Marcin Wasilewski pisze:

    > Użytkownik "--=olo=--" <xxoloxx@USUN_TOwp.pl> napisał w wiadomości

    > No widzisz, a na IKE nie ma belki, co powoduje, że twoja rada jest
    > g... warta.

    Ale mowa jest o oszczednosciach dla 8-o latka, ktory zapewne skorzysta z
    tych pieniedzy przed osiagnieciem wieku emerytalnego

  • 25. Data: 2008-09-14 20:20:46
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st>

    > Ale mowa jest o oszczednosciach dla 8-o latka, ktory zapewne skorzysta z
    > tych pieniedzy przed osiagnieciem wieku emerytalnego

    No fakt, nie wiem co prawda, czy 8 latek może założyć IKE, pewnie nie.
    Jednakże IKE jest opłacalne nawet wtedy, gdy zamierzasz "dobrać" się do tych
    pieniedzy przed 60-tką.
    Podatek zapłacisz netto od dopisanych odsetek, ale po X latach, a nie co
    miesiąc. Biorąc pod uwagę, że "odsetki od odsetek" przy wieloletnim
    oszczędzaniu mogą dawać po pewnym czasie większy zysk, niż wynosi miesięczna
    wpłata, to
    lepiej zapłacić od nich podatek jednorazowo np. po 20 latach, niż mają być
    one co miesiąc pomniejszane o 19%.

  • 26. Data: 2008-09-19 14:03:15
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    http://gielda.wp.pl/kat,102634,wid,10375660,raportwi
    adomosc.html?kat=102634&wid=10375660

    -----

  • 27. Data: 2008-09-19 20:56:30
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    666 pisze:
    > http://gielda.wp.pl/kat,102634,wid,10375660,raportwi
    adomosc.html?kat=102634&wid=10375660

    Przeczytaj calosc z tego newsa i przemysl

    "Złoto w dostawach na grudzień na Comex w Nowym Jorku w handlu
    elektronicznym staniało w piątek przed południem czasu europejskiego o
    68,50 USD, czyli 7,6 proc., do 828,50 USD za uncję.

    To największy procentowy spadek ceny złota od 7 listopada 1980 roku.

    Wcześniej, w ciągu dwóch dni, metal zyskał 15 proc. - najwięcej od
    debiutu kontraktów w 1975 roku. "

    -