  • 1. Data: 2008-09-08 09:10:49
    Temat: KK BZ WBK opcja ratio
    Od: "Curious" <c...@m...pl>

    Orientujecie się, czy można użyć opcji ratio dla płatności dokonywanych
    przelewem z rachunku karty?

  • 2. Data: 2008-09-08 09:13:00
    Temat: Re: KK BZ WBK opcja ratio
    Od: "Curious" <c...@m...pl>

    > Orientujecie się, czy można użyć opcji ratio dla płatności dokonywanych
    > przelewem z rachunku karty?

    A jak jest z pozostałymi płatnościami dokonywami kartą - funkcjonują
    normalnie tj. bank nie nalicza odsetek jeśli spłacam w terminie?

  • 3. Data: 2008-09-08 09:17:09
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 8 Wrz, 11:13, "Curious" <c...@m...pl> wrote:

    > A jak jest z pozostałymi płatnościami dokonywami kartą - funkcjonują
    > normalnie tj. bank nie nalicza odsetek jeśli spłacam w terminie?

    Limit KK zmniejsza ci sie o kwote splacana ratio i co miesiac
    powieksza o spalcona rate.
    Do splaty masz rate + zakupy z zamknietego okresu rozliczeniowego -
    normalnie obejmowane GP - rata jest tak jakby comiesiecznym zakupem.
    Pisze na przykladzie Polbank, ale nei sadze, zeby BZWBK sie od tego
    roznilo.

  • 4. Data: 2008-09-08 18:32:32
    Od: "portos" <p...@S...o2.pl>

    Użytkownik "Curious" <c...@m...pl> napisał w wiadomości
    > Orientujecie się, czy można użyć opcji ratio dla płatności dokonywanych
    > przelewem z rachunku karty?

    można, tak kiedyś zrobiłem ale na raty możesz rozłożyć max. 75% limitu karty

  • 5. Data: 2008-09-08 21:00:51
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    > można, tak kiedyś zrobiłem ale na raty możesz rozłożyć max. 75% limitu
    > karty

    i chyba jest jakas minimalna kwota, 600 lub 800 zł

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 6. Data: 2008-09-09 08:52:22
    Od: "Curious" <c...@m...pl>

    > i chyba jest jakas minimalna kwota, 600 lub 800 zł

    No trudno, w takim razie chyba się zapożyczę ;-)

  • 7. Data: 2008-09-09 10:36:17
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 9 Wrz, 10:52, "Curious" <c...@m...pl> wrote:

    > No trudno, w takim razie chyba się zapożyczę  ;-)

    Przelwe z KK w BZWBK tez mozesz rozlozyc na raty ratio.

  • 8. Data: 2008-09-09 10:42:28
    Od: k...@o...pl

    On 8 Wrz, 23:00, "RobertS" <b...@p...pl> wrote:

    > i chyba jest jakas minimalna kwota, 600 lub 800 zł
    500zł, ale to może być kilka transakcji.