  • 1. Data: 2006-09-24 11:19:31
    Temat: Gdzie w Lodzi zaloze skrytke bankowa?
    Od: "Franek" <...@a...com>

    Ktore banki, a konkretnie ktore oddzialy w Lodzi oferuja zalozenie skrytki
    bankowej?
    Szukam banku, ktory dosc rygorystycznie sprawdza kto wchodzi do skarbca, a
    nie tylko
    rzucaja okiem na podpis i prosze bardzo.
    Aha - i ile taka przyjemnosc kosztuje?

  • 2. Data: 2006-09-24 15:44:07
    Temat: Re: Gdzie w Lodzi zaloze skrytke bankowa?
    Od: "Mark ITSU" <m...@w...pl>

    > Ktore banki, a konkretnie ktore oddzialy w Lodzi oferuja zalozenie skrytki
    > bankowej?

    POlecam VW bank.
    Nie ma skrytek w lodzi ale jest nlepszy i ma KASĘ w wawie

    Jklina

  • 3. Data: 2006-09-24 18:33:20
    Od: "Franek" <...@a...com>

    > POlecam VW bank.
    > Nie ma skrytek w lodzi ale jest nlepszy i ma KASĘ w wawie

    To mi pomogles.
    Pojede i powiem im, ze chce oddac do kasy laptopa. Albo pierscionek.
    Albo paszport.

  • 4. Data: 2006-09-24 20:00:49
    Od: "Kafal" <n...@g...pl>

    Użytkownik "Franek" <...@a...com> napisał w wiadomości
    > Pojede i powiem im, ze chce oddac do kasy laptopa. Albo pierscionek.
    > Albo paszport.

    Skoro do takich duperel poszukujesz super skarbca...., to wynajmij goryli do
    sprawdzania twoich goryli.

    Na pospolite drobnostki (biżuteria, numizmaty, inne walory kolekcjonerskie)
    zwykłe skrytki oferuje zwykle główny oddział PKO BP. Cena zależy od rozmiaru
    Nie wiem jak w Łodzi, bo tam nie mam skrytki

  • 5. Data: 2006-09-24 20:43:31
    Od: "Franek" <...@a...com>

    > Skoro do takich duperel poszukujesz super skarbca...., to wynajmij goryli
    > do sprawdzania twoich goryli.

    Mysle, ze nie zrozumiales mojego posta.

    > Na pospolite drobnostki (biżuteria, numizmaty, inne walory
    > kolekcjonerskie) zwykłe skrytki oferuje zwykle główny oddział PKO BP.

    O takie wlasnie mi chodzi. Skrytki bankowe, mieszczace sie w skarbcu banku,
    do ktorych dostep weryfikowany jest na podstawie dowodu, podpisu no i
    oczywiscie klucza.

    Nie rozumiem gdzie doszukales sie w moim poscie przesady?

    A to, co dla kogos ma duza wartosc, to juz inna sprawa.

  • 6. Data: 2006-09-24 22:53:45
    Od: "Kafal" <n...@g...pl>

    > O takie wlasnie mi chodzi. Skrytki bankowe, mieszczace sie w skarbcu
    > banku, do ktorych dostep weryfikowany jest na podstawie dowodu, podpisu no
    > i oczywiscie klucza.

    To sprawdź jak ta procedura w praktyce wygląda w łódzkim PKOBP
    Wynajmij najmniejszą na kwartał i co kilka dni ją odwiedzaj.
    Jak uznasz, że wystarczy zabezpieczeń, wynajmiesz właściwy rozmiar na lata.
    Najsłabszym ogniwem w tym łańcuchu jest człowiek: użytkownik skrytki i
    ochroniarz banku.

  • 7. Data: 2006-09-24 23:03:44
    Od: "Kafal" <n...@g...pl>

> [...]
    > O takie wlasnie mi chodzi. Skrytki bankowe, mieszczace sie w skarbcu
    > banku, do ktorych dostep weryfikowany jest na podstawie dowodu, podpisu no

    Tu masz cennik
    http://www.pkobp.pl/index.php/id=autom_oppr/subid=au
    to_132/section=indy

    Czy te skrytki są w skarbcu... ?
    hmmmm...
    W moim mieście nie
    Nie da się zostawić w skrytce bomby by cały skarbiec wywaliło :-)