  • 1. Data: 2003-01-12 16:03:39
    Temat: Gdzie ulokować oszczędności?
    Od: "zenek" <z...@w...pl>

    Witam.

    Załóżmy, że chciałbym ulokować 20k zł na 12 miesięcy.

    Czy istnieją bezpieczne (to dla mnie najważniejsze) sposoby na osiągnięcie z
    tych pieniędzy więcej niż daje eMax?

    pozdrawiam
    zenek

  • 2. Data: 2003-01-12 16:27:02
    Temat: Re: Gdzie ulokować oszczędności?
    Od: "Wilczek" <w...@a...net.pl>

    > Załóżmy, że chciałbym ulokować 20k zł na 12 miesięcy.
    >
    > Czy istnieją bezpieczne (to dla mnie najważniejsze) sposoby na osiągnięcie z
    > tych pieniędzy więcej niż daje eMax?

    Do konca roku AIG Bank ma promocje - na 12 miesiecy stale opeocentowanie
    6,15% - na pewno wyjdziesz lepiej niz na zmiennym Emaxie.

    Pewnie odezwa sie glosy, ze Dominet jest ok ale ja bym wolal poczekac
    i zobaczyc jak to z nimi bedzie :-)

    --
    -=Pozdrowionka=-

    Wilczek
    w...@b...pl
    ICQ: 4017758 <|> GG: 75722

  • 3. Data: 2003-01-12 17:15:02
    Od: "zenek" <z...@w...pl>

    "Wilczek" <w...@a...net.pl> napisał:
    > Pewnie odezwa sie glosy, ze Dominet jest ok ale ja bym wolal poczekac
    > i zobaczyc jak to z nimi bedzie :-)

    Nie znam niestety tego banku. Przy określonych przeze mnie warunkach chcą mi
    dać stałe 7.25%. Tylko, czy to bezpieczne?

    pozdrawiam
    zenek

  • 4. Data: 2003-01-12 17:18:37
    Od: "Wilczek" <w...@a...net.pl>

    > Nie znam niestety tego banku. Przy określonych przeze mnie warunkach chcą mi
    > dać stałe 7.25%. Tylko, czy to bezpieczne?

    No jest niby BFG, jest niby duzy wlasciciel... ale ja jakos
    nie moglem sie przekonac :-). Moze sie przekonam za pol roku :-)

  • 5. Data: 2003-01-12 18:04:29
    Od: "Marcin" <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Wilczek" <w...@a...net.pl> napisał w wiadomości

    > Do konca roku AIG Bank ma promocje - na 12 miesiecy stale opeocentowanie
    > 6,15% - na pewno wyjdziesz lepiej niz na zmiennym Emaxie.

    Czy to jest lokata Direct +

  • 6. Data: 2003-01-12 19:43:28
    Od: "Atm" <a...@p...fm>

    > Czy to jest lokata Direct +

    tak. szczegoly tu http://www.aigbank.com.pl/swieta.jpg
    polecam :P

    pozdrawiam
    radek

  • 7. Data: 2003-01-12 20:02:23
    Od: "Marcin" <t...@p...onet.pl>

    Wlasnie tak myslalem ele Wilczek napisal cos takiego:
    "Do konca roku AIG Bank ma promocje - na 12 miesiecy stale opeocentowanie
    6,15% - na pewno wyjdziesz lepiej niz na zmiennym Emaxie"
    a to jest nieprawda

    > pozdrawiam
    > radek

    Rowniez pozdrawiam
    Marcin P.

  • 8. Data: 2003-01-12 20:07:29
    Od: "Marcin" <t...@p...onet.pl>

    Witam

    > Do konca roku AIG Bank ma promocje - na 12 miesiecy stale opeocentowanie
    > 6,15% - na pewno wyjdziesz lepiej niz na zmiennym Emaxie.

    Tu to sie niestety mylisz nie na 12 miesiecy a na 6 i nie do konca roku
    tylko do 31 stycznia 2003

    Pozdrawiam
    Marcin P.

  • 9. Data: 2003-01-12 20:32:15
    Od: "Marcin" <t...@p...onet.pl>

    > tak. szczegoly tu http://www.aigbank.com.pl/swieta.jpg
    > polecam :P

    I jeszcze cos takiego:

    Tabela opłat i prowizji Lokat Direct +

    POZYCJA OPŁATA
    Wpłata gotówkowa na rachunek lokaty 0,5% od kwoty wpłaty

    niezle czyli od 10 tys wezma sobie 50 zł, ta lokata przestaje sie oplacac

    Wypłata gotówkowa z rachunku lokaty 0,3% od kwoty wypłaty
    Zmiana lub odwołanie pełnomocnictwa 10 PLN
    Zmiana lub odwołanie zapisu na wypadek śmierci 10 PLN
    Zmiana numeru rachunku rozliczeniowego 10 PLN
    Zerwanie umowy przed terminem 14 dni od daty wpływu środków lokaty na
    rachunek banku 50

  • 10. Data: 2003-01-13 02:14:23
    Od: "Wilczek" <w...@a...net.pl>

    > POZYCJA OPŁATA
    > Wpłata gotówkowa na rachunek lokaty 0,5% od kwoty wpłaty
    > niezle czyli od 10 tys wezma sobie 50 zł, ta lokata przestaje sie oplacac

    a kto Ci kaze wplacac _GOTOWKOWO_ ???
    Nie chca miec klopotow z duzymi sumami w banknotach
    wiec w taki sposob zachecaja do przelewow...

    A co do dlugosci to faktycznie - 6 a nie 12 miesiecy :-)
    pisalem z pamieci :-)

    --
    -=Pozdrowionka=-

    Wilczek