    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Date: Tue, 25 Feb 2020 12:55:22 -0800 (PST)
    <d...@g...com>
    <5e53e963$0$500$65785112@news.neostrada.pl>
    <5e542026$0$552$65785112@news.neostrada.pl>
    <5...@g...com>
    <5e543856$0$558$65785112@news.neostrada.pl>
    <a...@g...com>
    <1xvk10apnzr5u$.1b4codhvzkpjj$.dlg@40tude.net>
    <7...@g...com>
    <127dxe9uduxub$.1qwacf58pcsh4.dlg@40tude.net>
    <3...@g...com>
    <7s7x8i36uq4z.1sj9g7n7yz00q$.dlg@40tude.net>
    Subject: Re: Gdzie trzymać waluty obce
    From: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu wtorek, 25 lutego 2020 20:37:13 UTC+1 użytkownik Jacek Maciejewski napisał:

    > No OK, tak też działa. Ale co do zasady, i tak musisz mieć telefon w
    > ręku. Paranoja jakaś na banki padła.

    Jak napisał też Alf/red/ - nie paranoja, a PSD2.
    W PL nie poddał się jeszcze tylko żubr - ciekawe, czy dostaną karę?
    Ale stopnie paranoi rzeczywiście różne:
    - podanie sms raz na 3 miesiące i możesz się logować z dowolnego komputera już bez
    sms - milek, citek
    - podanie sms raz na 3 miesiące dla każdego komputera, z którego chcesz się logować -
    santi, mbank, kantor aliora dają taką możliwość - a jak nie chcesz "zaufać"
    urządzenia to podajesz za każdym razem
    - podawanie za każdym razem - bnp, n26 (niestety)

    Ale z drugiej strony na co komu logowanie przez przeglądarkę na kompie jak ma na
    telefonie apkę?
    "Najlepsze" byłoby logowanie się przeglądarką w telefonie ;>

    > Być może :) Ja mam andka 2.x i żadna bankowa apka na tym nie idzie.

    No takie wykopalisko to w ogóle dobrze, że się jeszcze uruchamia :)
    Choć moja nokia e51 jeszcze starsza - a IKO w wetsji J2ME było, ale się skończyło :(

    Porównanie andka 2.x do 6.x to jak windows 95 i win 7 - i to i to niby windows ;) A
    oba andki też na linuxie - i tyle mają wspólnego.
    Granicą sensowności jest 4.4, 6.0 to jeszcze "nowe" jest - ale ciekawe, na jak długo
    starczy, mój nexus 7 2013 już nowszego nie dostanie, a ma 6 lat i nadal się dobrze
    sprawuje, nawet bateria (oczywiście sam bym tego nie kupił, naciągnęło się szefa na
    dobry sprzęt, ale warto było)