  • Data: 2020-02-28 18:57:37
    Temat: Re: Gdzie trzymać waluty obce
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 28 lutego 2020 18:11:23 UTC+1 użytkownik Jacek Maciejewski napisał:

    > I to mi wystarczy.

    Oczywiście przy wypłacie z bankomatu trzeba jeszcze uważać na ew. surcharge
    konkretnego operatora - na szczęście mają obowiązek wyraźnie powiadomić.

    Ew. też na DCC - choć po pierwsze karta N26 zdaje się być na nie ogólnie odporna, a
    po drugie wypłata ma być przecież w strefie euro - jednak mimo wszystko jesteśmy
    rezydentami PL i kto wie, jak bankomat kartę zinterpretuje (mi np. N26 wysłało kartę
    jako "słoweńską", bo tak szybko się zapisałem, i potem nie mogłem używać jej w google
    pay - ale wymienili bezpłatnie, i to na taką fajnie nowoczesną bez paska do podpisu).

    Płatności kartą - też uważać na DCC, nawet w strefie euro, z powodów jak wyżej.

    Myślę, że ryzyka nie ma - ale lepiej na zimne dmuchać.