    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Date: Sun, 23 Feb 2020 02:01:56 -0800 (PST)
    Subject: Re: Gdzie trzymać waluty obce
    From: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu sobota, 22 lutego 2020 23:12:18 UTC+1 użytkownik User napisał:
> [...]
    "sparowana" może być tylko jedna na jednym telefonie).

    może do potwierdzania przelewów wystarczy.

    > Dzięki za wyjaśnienia.
    > Domyślam się, że apka jest pod Androida.
    > Jakie warunki, poza Androidem, musi spełniać smartfon żeby wszystkie
    > operacje
    > związane z bankiem N26 można było na nim wygodnie i bezpiecznie wykonywać?
    > Właśnie wybieram nowego smartfona.

    Pod Androida jest na pewno, pod iOS pewnie też.
    Nowy smartfon każdy będzie dobry - chyba że "nowy" ma być dla Ciebie, a kupiony z
    rynku wtórnego.
    Ale i tak bez obaw - działa na moim nexusie 7 z 2013r. - Android 6.0.1.

    Mały kłopot miałem z brakiem latarki - musiałem wziąć "zewnętrzną", wymagana była
    przy zakładaniu w czasie videorozmowy, żeby odpowiednio oświetlić dowód, żeby było
    widać hologram i inne zabezpieczenia.
    Teraz robi się tylko zdjęcia, więc do założenia potrzebny jest tylny aparat i latarka
    (fotki dowodu - w tym pod kątem, żeby było widać zabezpieczenia) oraz przedni - do
    selfie.

    Ale potem do potwierdzania przelewów wystarczy stary tablet, mający tylko wifi.