  • Data: 2015-07-30 23:43:00
    Temat: Re: Gdzie teraz najkorzystniej kredyt 60000?
    Od: RobertS <b...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-07-30 o 22:25, Budzik pisze:

    > Odsetki sa - tak jak pisałem przez telefon twierdził telemarketer ze 4-6%.
    >
    > Obowiazkowe ubezpieczenia - o tym nie wspomniał.

    jakoś dziwnym trafem zwykle klient dowiaduje się o tym dopiero przy
    okazji umowy kredytowej

    > O marzy nic nie wspominał.

    to są odsetki a nie ma marży?
    bez marży (oprocentowania) nie byłoby odsetek...

    > Wyraznie pisałem na czym taxcare zarabia - odpowiedział ze na odsetkach
    > oraz na tym, ze dostaja kase z uni za prowadzenie programu.

    TC zarabia na prowizji płaconej przez bank, tak samo jak każdy inny
    pośrednik kredytowy

    > Pakietp łynnosciowy?

    > Mozesz oszacować np. 100.000 na 1 rok?

    skromnie licząc przez ten pakiet rata wychodzi 2x wyższa niż przy
    standardowym kredycie (prowizja, marża)

    pytasz z ciekawości czy jesteś zainteresowany?

    mogę wprowadzić wniosek i sprawdzić, ale żeby potem nie wyszło, że chcę
    kogoś oskubać, bo tanio nie jest

    --
    pozdrawiam
    RobertS