    From: "Paweł Nyczaj" <p...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Gdzie najlepiej założyć internetowe konto bankowe ??
    Date: Sat, 1 Nov 2003 23:17:20 +0100

    Ja osobiście używam eKonta w mBanku. Poza darmową Visą Electron (z
    możliwością dodatkowego ubezpieczenia za 2,5 zł/mies) z której można
    bezprowizyjnie wypłacać środki z bankomatów Euronetu zyskujesz dostęp do
    Supermarketu Funduszy Inwestycyjnych pozwalającego nabywać jednostki w
    kilkudziesięciu funduszach i co ważne nic nie płacisz za pośrednictwo mBanku
    (ponosisz tylko koszty funduszu). Ważne jest też to, że oprocentowanie jest
    takie samo, niezależnie od salda na rachunku (nawet śmieszna suma będzie
    pracować na koncie).Mając odpowiednie dochody można ubiegać się o kartę
    kredytową (Visa Electron już od 500 zł/mies a Visa Classic od 1500 zł/mies).
    Aktualne oprocentowanie wynosi 3% a przelewy na dowolny rachunek są
    bezpłatne. Poza tym numer rachunku jest 26 cyfrowy zgodnie ze standardem
    NRB2 (polski IBAN).
    Bezpieczeństwo zapewniają listy jednorazowe zawierające numery, które można
    wykorzystać tylko raz przy każdej operacji związanej z wypłatami przez
    Internet (przelewy, definiowanie przelewów, nabywanie jednostek SFI). Więcej
    info znajdziesz na stronie http://www.mbank.com.pl/