  • 1. Data: 2003-10-31 15:26:55
    Temat: Gdzie najlepiej założyć internetowe konto bankowe ??
    Od: "Wojtas" <w...@W...onet.pl>

    Cze,
    Szukałem w archiwum ale nie znalazłem wiec pytam:
    Gdzie lepiej i taniej jest założyć bankowe konto internetowe ??
    W Lukas Banku , Inteligo czy w mBanku ??

    Mam wzięty kredyt studencki w PKO BP i zaczne go spłacać to słyszałem coś
    takiego, że nie mogę z niego zrezygnować :(

    Konto "bankowe" internetowe potrzebuje np. do jakieś 5 czy 10 przelewów, może
    zakładanie darmowych jakiś krótko terminowych lokat.
    Szukam takiego jakiegoś dobrego rozwiązania dla człowieka który właśnie
    skończył studia ;)
    Dzieki za infro i pozdrawiam
    Wojtas

  • 2. Data: 2003-10-31 15:42:15
    Od: "Piotr" <p...@...pl>

    Użytkownik "Wojtas" <w...@W...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Cze,
    > Szukałem w archiwum ale nie znalazłem wiec pytam:
    > Gdzie lepiej i taniej jest założyć bankowe konto internetowe ??
    > W Lukas Banku , Inteligo czy w mBanku ??

    Jeśli Zachodnia Polska to Lukas i e-konto. Ilośc bankomatów BZWBK bezliku.
    Nie płącisz za nic. jak będziesz maił ponad 5 tysięc złotych do dyspozycji
    zastanów się nad e-konto pro. Płatne 7 zł do 5000 zł stanu na nim i
    lokatach. Potem podobnie jak e-konto za darmo.

    Piotrek

  • 3. Data: 2003-10-31 19:22:54
    Od: "Krzysztof K. Maj" <kmaj@REMOVE_IT.krak.eu.org>

    Wojtas napisał:

    > Szukałem w archiwum ale nie znalazłem wiec pytam:
    > Gdzie lepiej i taniej jest założyć bankowe konto internetowe ??
    > W Lukas Banku , Inteligo czy w mBanku ??

    Już chyba nikomu się nie chce odpowiadać :)
    Jeśli masz gdzieś w pobliżu bankomaty Euronetu, to mBank. Prowadzenie i
    przelewy za darmo, wypłaty w bankomatach Euronetu za darmo, karta Visa
    Electron za darmo.
    Płatne są przelewy do ZUS i US ( po 1 zł), jeśli masz konto firmowe, to one
    też za darmo.

    --
    Pozdrowienia
    Krzysztof K. Maj

  • 4. Data: 2003-11-01 15:30:48
    Od: "Marcin Dominiak" <m...@g...SKASUJ.TO.pl>

    Wojtas <w...@W...onet.pl> napisał(a):

    > Cze,
    > Szukałem w archiwum ale nie znalazłem wiec pytam:
    > Gdzie lepiej i taniej jest założyć bankowe konto internetowe ??
    > W Lukas Banku , Inteligo czy w mBanku ??

    Zalóż każde z nich i potestuj np. przez 3 miesiące a później sam zdecydujesz
    gdzie jest najtaniej.

    Pozdrawiam

    Marcin
    http://www.mbank.wizytowka.pl

  • 5. Data: 2003-11-01 22:17:20
    Od: "Paweł Nyczaj" <p...@p...onet.pl>

    Ja osobiście używam eKonta w mBanku. Poza darmową Visą Electron (z
    możliwością dodatkowego ubezpieczenia za 2,5 zł/mies) z której można
    bezprowizyjnie wypłacać środki z bankomatów Euronetu zyskujesz dostęp do
    Supermarketu Funduszy Inwestycyjnych pozwalającego nabywać jednostki w
    kilkudziesięciu funduszach i co ważne nic nie płacisz za pośrednictwo mBanku
    (ponosisz tylko koszty funduszu). Ważne jest też to, że oprocentowanie jest
    takie samo, niezależnie od salda na rachunku (nawet śmieszna suma będzie
    pracować na koncie).Mając odpowiednie dochody można ubiegać się o kartę
    kredytową (Visa Electron już od 500 zł/mies a Visa Classic od 1500 zł/mies).
    Aktualne oprocentowanie wynosi 3% a przelewy na dowolny rachunek są
    bezpłatne. Poza tym numer rachunku jest 26 cyfrowy zgodnie ze standardem
    NRB2 (polski IBAN).
    Bezpieczeństwo zapewniają listy jednorazowe zawierające numery, które można
    wykorzystać tylko raz przy każdej operacji związanej z wypłatami przez
    Internet (przelewy, definiowanie przelewów, nabywanie jednostek SFI). Więcej
    info znajdziesz na stronie http://www.mbank.com.pl/