  • 1. Data: 2003-08-25 07:22:08
    Temat: Gdzie na chwile obecna najlepszy kredyt w CHF?
    Od: "" <s...@W...onet.pl>

    Może ktos ostatnio się przyglądał na rynku - będę wdzięczny za info.

  • 2. Data: 2003-08-25 07:49:25
    Temat: Re: Gdzie na chwile obecna najlepszy kredyt w CHF?
    Od: "Lesio5" <I...@w...peel>

    Użytkownik <s...@W...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Może ktos ostatnio się przyglądał na rynku - będę wdzięczny za info.

    Mysle ze w Multibanku , ale osobiscie odradzam.

    --
    Leszek Grelak vel Lesio5
    Liczba osób ograniczonych jest nieograniczona - RMG

  • 3. Data: 2003-08-25 08:11:58
    Od: "Grzegorz" <g...@U...pl>

    Użytkownik "Lesio5" <I...@w...peel> napisał w wiadomości

    > Użytkownik <s...@W...onet.pl> napisał w wiadomości
    > >

    > Mysle ze w Multibanku , ale osobiscie odradzam.

    mozna prosic o jakas argumentacje?

    Pozdrawiam
    Grzegorz

  • 4. Data: 2003-08-25 08:36:07
    Od: "Lesio5" <I...@w...peel>

    Użytkownik "Grzegorz" <g...@U...pl> napisał w wiadomości

    > mozna prosic o jakas argumentacje?

    Upierdliwosc, niekompetencja i niekonsekwencja pracowników multibanku
    przyznajacych kredyty hipoteczne.
    Bandyckie sformulowania umowy.

  • 5. Data: 2003-08-25 09:24:00
    Od: "darekmysliwiec.biz" <d...@o...pl>

    > Bandyckie sformulowania umowy.

    Sprecyzuj proszę, dostałem pozytywną decyzję kredytową .

    Dariusz Myśliwiec

    E-mail: d...@d...biz
    WWW: http://www.darekmysliwiec.biz/

  • 6. Data: 2003-08-25 09:24:19
    Od: "_pre[PL]" <p...@g...pl>

    On Mon, 25 Aug 2003 09:22:08 +0200, spekulacj wrote:

    > Może ktos ostatnio się przyglądał na rynku - będę wdzięczny za info.

    ja wziąłem w Multi

    polecam gdyż :
    - nie są upierdliwi (wręcz przeciwnie : bardzo pomocni i uczynni)
    - są kompetentni (nie było potrzeba żadnych dodatkowych wizyt
    w banku, dokładnie mi napisali co muszę przygotować)

    w sprawach kredytów hipotecznych
    (kredyt w Trójmieście)

    klauzula o powiadamianiu banku o zadłużaniu się, w ogóle mi nie
    przeszkadza.
    Ale oczywiście to już jest sprawa indywidualna.

    Na szczęście jest tyle banków, że każdy może wybrać najbardziej odpowiedni
    dla siebie ;) I naprawdę oprócz Multi, rozejrzyj się w innych ...

  • 7. Data: 2003-08-25 14:29:27
    Od: "Lesio5" <I...@w...peel>

    Użytkownik "_pre[PL]" <p...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > - są kompetentni (nie było potrzeba żadnych dodatkowych wizyt
    > w banku, dokładnie mi napisali co muszę przygotować)

    Moze miales mila obsluge (ja niekompetentna totalnie). Ale decyzje sa i tak
    w Lodzi podejmowane.

    --
    Leszek Grelak vel Lesio5
    http://fun.from.hell.pl/2003-01-03/prezent-Kr-dla-Wy

  • 8. Data: 2003-08-25 15:09:24
    Od: "Michal" <f...@w...pl>

    Szukając kredytów CHFowych wybrałbym BPH PBK (system LIBOR+marża, marża
    ~2.5%, w miarę rozsądne prowizje). Mimo wszystko jednak zdecydowałem się na
    PLNy w KB.

    Pozdrawiam,
    Michał

  • 9. Data: 2003-08-26 08:54:47
    Od: "Lesio5" <I...@w...peel>

    Użytkownik "darekmysliwiec.biz" <d...@o...pl> napisał w
    wiadomości news:bickfn$sgq$1@news.onet.pl...

    > Sprecyzuj proszę, dostałem pozytywną decyzję kredytową .
    > --

    A widziales wczesniej szymel umowy? To wiedz ze wg ich umowy bedziesz ich
    musial prosic na pismie o pozwolenie na dowolny kredyt/pozyczke. Nawet jak
    20 zl od tescia pozyczysz, bedziesz musial sie ich pytac o pisemna zgode.

    A decyzje to ja tez dostalem, 1,5 mies przed przelewem kredytu. Szczególy
    drogi cierniowej opisze w dlugim calosciowym poscie.

  • 10. Data: 2003-08-26 10:11:57
    Od: "_pre[PL]" <p...@g...pl>

    On Mon, 25 Aug 2003 16:29:27 +0200, Lesio5 wrote:

    > Moze miales mila obsluge (ja niekompetentna totalnie). Ale decyzje sa i tak
    > w Lodzi podejmowane.
    no to kurde miałeś pecha ...
    u mnie w firmie już trzy osoby też mają kredyty w multi i mogą potwierdzić
    moje słowa ;)

    Tak czy siak, mam nadzieję że i Ty w końcu dobrze trafiłeś :)