  • 1. Data: 2005-12-09 07:36:55
    Temat: Gdzie konto walutowe z kartą płatniczą?
    Od: "Skibbbi" <a...@r...pl>

    Czy ktoś wie, który bank w Polsce wydaje kartę płatniczą do konta lub
    subkonta walutowego. Chodzi o to, że banki które sprawdziłem (ING, FORTIS,
    MBANK, WBK, CITI, DB, MILLDNNIUM) mimo, że mogę założyć konto walutowe to
    tak naprawdę wszystkie środki będą szły z konta złotówkowego czyli podwójne
    przewalutowanie :(

    Pozdr

    Krzys

  • 2. Data: 2005-12-09 08:52:20
    Temat: Re: Gdzie konto walutowe z kartą płatniczą?
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Skibbbi <a...@r...pl> wrote:
> [...]
    > walutowe to tak naprawdę wszystkie środki będą szły z konta
    > złotówkowego czyli podwójne przewalutowanie :(

    w euro ING i BZ WBK
    w USD Pekao, BPH

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || http://PRNews.pl
    Szukasz pracy w banku? Zobacz http://praca.prnews.pl

  • 3. Data: 2005-12-09 17:44:34
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik "Michał 'Amra' Macierzyński"
    > w euro ING i BZ WBK
    > w USD Pekao, BPH

    juz 15 lat temu pko bp mial karte visa classic
    podpinana do walutowego
    o tyle wygodna ze mozna bylo zmieniac kolejnosc kont do obciazen
    a operacje zlotowkowe szly ze zlotowego konta
    *** blad ***

  • 4. Data: 2005-12-09 21:53:30
    Od: "Skibbbi" <a...@r...pl>

    > w euro ING i BZ WBK
    > w USD Pekao, BPH

    Czy mogę prosić o konkretne nazwy produktów wyżej wymienionych banków.
    Dzwoniłem do ING i WBK i powiedzieli, że do kont walutowych kart nie dają
    ????

    Krzys

  • 5. Data: 2005-12-09 22:13:25
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Skibbbi <a...@r...pl> wrote:
    > Czy mogę prosić o konkretne nazwy produktów wyżej wymienionych banków.
    > Dzwoniłem do ING i WBK i powiedzieli, że do kont walutowych kart nie
    > dają ????

    przejrzyj strony - Maestro w Euro + MC w Euro do konta walutowego. JEst na
    100% ;)

  • 6. Data: 2005-12-16 11:24:16
    Od: " 666" <j...@i...pl>

    Tyle, że karta rozliczana w dolarach, więc sens podpięcia pod konto dolarowe.
    JaC

  • 7. Data: 2005-12-17 13:26:30
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik " 666"

    > Tyle, że karta rozliczana w dolarach, więc sens podpięcia pod konto
    > dolarowe.
    > JaC

    jezeli podepniesz ta karte pod konto EUR i bedziesz robil operacje w
    EUR
    to powinno tak zadzialac jak kazda inna karta podpieta pod PLN,
    gdy zrobisz operacje w PLN
    Zauwaz ze rozliczanie przez USD nie dziala jak waluta operacji =
    waluta rachunku
    *** blad ***

  • 8. Data: 2005-12-17 18:09:07
    Od: " 666" <j...@i...pl>

    Gdybasz.
    IMHO jest to karta charge rozliczana w USD.