  • 21. Data: 2002-07-23 14:58:30
    Temat: Re: Gdzie kartę kredytową. - piętnuję CITI
    Od: "hosi" <h...@u...ten.napis.hot.pl>

    Użytkownik "Stefan" <s...@i...pl> napisał:

    > Ostatnio po raz drugi w swoim życiu złożyłem wniosek o KK Citi. I
    skończyło
    > się tak samo jak 3 lata temu, czyli pomimo spełniania 200% wszystkich
    > jawnych wymagań dostałem info, że sorry ale nie dostanę karty i figa ...
    > Nawet nie żałuję, bo może to Opatrzność nade mną czuwa i nie zostałem
    > klientem tej instytucji ;-)
    > Ale to nie jedyny przypadek problemów z Citi w mojej rodzinie. Ojciec mój
    > był złożył wniosek o MasterCard, i dostał .... Visę. Tak powinno być w
    > każdym banku ....

    Nazwa mówi za siebie: SHITIBANK ;)
    To chyba wszystko wyjaśnia.

    hosi
    GG# 520751

  • 22. Data: 2002-07-23 15:02:08
    Temat: Re: Gdzie kartę kredytową.
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl> wrote:
    > A sprawdzil ktos, czy to dziala?
    Tak, działa. oczywiście nie zawsze, jednak jeżeli ktos nie miał kłopotów
    ze spłaceniem należności, to nie ma kłopotów.

    > Ale nie z Polski? Dziwna cokolwiek strategia, przynajmniej z punktu
    > widzenia ew. uzytkownika.

    Z Polski też się da ;)

    --
    ___________ (R)

  • 23. Data: 2002-07-23 17:04:21
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Użytkownik "Adam Płaszczyca" <_...@i...pl> napisał:

    > - możliwośc dosłania karty w razie jej utraty w dowolne miejsce na
    > świecie (inna sprawa, że to kosztuje)

    > AFAIK nie.

    Szukalem w TOiP, vademecum/regulamin citka i nic ma nic o oplatach - 'nowa
    karta jest wydawana bez dodatkowych oplat w ciagu 2 dni roboczych'.
    Zastrzezenie karty i wydanie nowej zatem jest za free :)
    Za to nowa wydanie nowej karty za granica w bzwbk spoooro kosztuje.

    pozdrawiam,
    witek

  • 24. Data: 2002-07-23 17:05:03
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    > Z Polski też się da ;)

    Jak ?

  • 25. Data: 2002-07-23 17:26:43
    Od: d...@o...net (Piotr J. Ochwal)

    Adam Płaszczyca wrote:
    > Ciiiii, bo zablokują ;)

    Zablokowali dwa tygodnie temu, chyba w piątek. I nawet już się nie da
    z tego numeru połączyc z CitiSłoniem bez podania numeru złotej karty.
    (CirrusGold, MaestroGold lub VisaGold).
    --
    pjo

  • 26. Data: 2002-07-23 17:26:44
    Temat: Re: Gdzie kartękredytowš.
    Od: d...@o...net (Piotr J. Ochwal)

    t...@p...onet.pl wrote:
    > "Kto z was jest bez grzechu niech pierwszy rzuci kamieniem"

    Cisza... Świst... Łoskot... Ktoś upada...
    - Matka, znowu wszystko zepsułaś!
    --
    pjo

  • 27. Data: 2002-07-23 17:26:44
    Od: d...@o...net (Piotr J. Ochwal)

    h...@h...pl wrote:

    > Nazwa mówi za siebie: SHITIBANK ;)
    > To chyba wszystko wyjaśnia.

    To jedynie świadczy o Twoim
    \
    \
    \
    \poziomie
    --
    pjo

  • 28. Data: 2002-07-23 17:35:37
    Od: d...@o...net (Piotr J. Ochwal)

    Witek wrote:
    > Jak ?

    1) Z telefonu zalogowanego do sieci (przepraszam za wyrażenie) Era:
    08-CITI
    --
    pjo

  • 29. Data: 2002-07-23 17:46:06
    Od: "hosi" <h...@u...ten.napis.hot.pl>

    Użytkownik "Piotr J. Ochwal" <d...@o...net> napisał:

    > To jedynie świadczy o Twoim
    > \
    > \
    > \
    > \poziomie

    Jaaasne.
    Jak wyjaśnisz takie podejście do klienta?

    hosi
    GG# 520751

  • 30. Data: 2002-07-23 19:09:13
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    Witek <w...@p...onet.fi> wrote:

    > Szukalem w TOiP, vademecum/regulamin citka i nic ma nic o oplatach - 'nowa
    > karta jest wydawana bez dodatkowych oplat w ciagu 2 dni roboczych'.
    > Zastrzezenie karty i wydanie nowej zatem jest za free :)

    Zgadza się. A wysłanie karty tam, gdzie jesteś, a nie tam, gdzie
    mieszkasz na stałe i to do tego w tempie ekspresowym - to już kosztuje.

    --