  • 1. Data: 2005-11-18 14:35:53
    Temat: Gdzie doniesc na inicjatora lancuszka?
    Od: "bzdreg" <b...@n...com>

    Czołem.
    Dostałem właśnie prymitywny mejl - łancuszek/piramidkę.
    Gościu podaje swój nr konta w mBanku.
    Wydaje mi się, że jest przepis zabraniający "łańcuszków". Czy zna ktoś
    namiar na źródło (ustawę)?
    No i <subj> pytanie - gdzie donieść na takiego?
    Czy wystarczy do mBanku z żądaniem "nadania biegu" sprawie?

    Dziekuje. Pzdr. Bzd.
    b...@n...com
    (adres zwrotny wymaga recznego przetworzenia)

  • 2. Data: 2005-11-18 14:44:18
    Temat: Re: Gdzie doniesc na inicjatora lancuszka?
    Od: "rezist.com" <s...@p...com>

    > Czy wystarczy do mBanku z żądaniem "nadania biegu" sprawie?

    tak, tak... bo mBank to napewno jest zainteresowany...

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com

  • 3. Data: 2005-11-18 14:49:49
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    bzdreg wrote:
> [...]
    > Gościu podaje swój nr konta w mBanku.
    > Wydaje mi się, że jest przepis zabraniający "łańcuszków". Czy zna ktoś

    Spróbuj u łukaszenki

  • 4. Data: 2005-11-18 14:50:23
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu bzdreg porozsypywal nastepujace haczki:
    > Dostałem właśnie prymitywny mejl - łancuszek/piramidkę.
    > Gościu podaje swój nr konta w mBanku.
    > Wydaje mi się, że jest przepis zabraniający "łańcuszków". Czy zna ktoś
    > namiar na źródło (ustawę)?
    NTG pl.soc.prawo
    > No i <subj> pytanie - gdzie donieść na takiego?
    A jestes pewien ze ta osoba robi cos nielegalnego? Jesli tak, to do
    prokuratory
    > Czy wystarczy do mBanku z żądaniem "nadania biegu" sprawie?
    A co ma mBank do tego?

    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl

  • 5. Data: 2005-11-18 21:35:31
    Od: ...@...c

    Dnia Fri, 18 Nov 2005 15:50:23 +0100, badzio napisał(a):

    > A co ma mBank do tego?

    to że prawo bankowe nie daje tylko przywilejów ale także pewne obowiązki.

    --
    pozdrawiam,

  • 6. Data: 2005-11-19 00:46:17
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "bzdreg" <b...@n...com> napisał w
    wiadomości

    Do organów ścigania. To jest po prostu przestępstwo oszustwa.