  • 1. Data: 2014-12-04 08:13:03
    Temat: Gdzie 3,5% lub lepiej (ale nie lokaty terminowe)?
    Od: " 666" <...@...6>

    Pytanie o rachunki, nie o lokaty terminowe (no chyba, że powiedzmy do 7dni).
    BOŚ Eko Profit 3,5% (ale tylko pierwsze 50k), 10 zł za wypłatę w oddziale,
    więcej kruczków nie widać
    Co jeszcze?

  • 2. Data: 2014-12-04 08:48:31
    Temat: Re: Gdzie 3,5% lub lepiej (ale nie lokaty terminowe)?
    Od: Dominik & Co <D...@g...pl.invalid>

    Dnia 04.12.2014 666 <...@...6> napisał/a:

    > Co jeszcze?

    SMART ciągle chyba jeszcze 4% na KO, 1 przelew w miesiącu (via ROR)
    gratis, dalsze 5 zł. Dla nowych rachunków 4% do 50k, powyżej tej
    kwoty 3%, dla starych całość na 4%.

    --
    Dominik & kąpany (via debianowy slrn)
    Pisząc na priv zmień domenę na gmail.

  • 3. Data: 2014-12-04 09:37:12
    Od: " 666" <...@...6>

    Posiadają choć jeden marmurek (np. do przyniesienia wpłaty w kieszeni)?

    -----

  • 4. Data: 2014-12-04 10:48:32
    Od: Dominik & Co <D...@g...pl.invalid>

    Dnia 04.12.2014 666 <...@...6> napisał/a:

    > Posiadają choć jeden marmurek (np. do przyniesienia wpłaty w kieszeni)?

    http://www.banksmart.pl/pomoc/faq/wyplaty-i-wplaty.h
    tml

  • 5. Data: 2014-12-04 14:12:04
    Od: " 666" <...@...6>

    Umiem czytać, ale chciałbym się upewnić (bo np. strona nieaktualna):
    Nie da się wpłacić we wpłatomacie choćby?
    I jak wygląda procedura otwierania rachunku: kurier, czy jakoś inaczej?

    -----

  • 6. Data: 2014-12-04 20:12:43
    Od: "For@ll" <w...@s...info>

    W dniu 2014-12-04 o 14:12, 666 pisze:
    > Umiem czytać, ale chciałbym się upewnić (bo np. strona nieaktualna):
    > Nie da się wpłacić we wpłatomacie choćby?
    > I jak wygląda procedura otwierania rachunku: kurier, czy jakoś inaczej?

    Z tego co na stronie piszą to chyba można online, robi się przelew na
    1gr, ale najlepiej niech się wypowie ten kto tam ma konto.

  • 7. Data: 2014-12-05 10:44:24
    Od: Piotr <b...@g...ru>

    W dniu 2014-12-04 20:12, For@ll pisze:

    > Z tego co na stronie piszą to chyba można online, robi się przelew na
    > 1gr, ale najlepiej niech się wypowie ten kto tam ma konto.

    Aktywuje się całkowicie online, przelewem na 1 gr z rachunku w innym
    banku. Mam od jakiegoś czasu i póki co zastrzeżeń brak.

    pozdrawiam

  • 8. Data: 2014-12-05 11:15:56
    Od: ls <l...@w...pl>

    W dniu czwartek, 4 grudnia 2014 14:12:00 UTC+1 użytkownik 666 napisał:
    > Umiem czytać, ale chciałbym się upewnić (bo np. strona nieaktualna):
    > Nie da się wpłacić we wpłatomacie choćby?
    > I jak wygląda procedura otwierania rachunku: kurier, czy jakoś inaczej?

    Mozesz wybrac kuriera, albo otworzyc konto przelewew z innego banku.
    Na KO 4% jest do kwoty 50tys.
    Mozesz skorzystac z wplatomatu Euronetu - jest tam opcja wplaty na konto w innym
    banku, ale zapewne z prowizja.
    Wplacanie wplatomatem duzych kwot jest ryzykowne, poza tym jednorazowo mozna wplacic
    ograniczona kwote.

    --
    pozdr.
    ls

  • 9. Data: 2014-12-05 12:47:22
    Od: Forall <N...@s...info>

    On 05.12.2014 10:44, Piotr wrote:

    > Aktywuje się całkowicie online, przelewem na 1 gr z rachunku w innym
    > banku. Mam od jakiegoś czasu i póki co zastrzeżeń brak.
    >
    > pozdrawiam

    Piotr ile czekałeś na aktywację od momentu zrobienia przelewu na 1gr?

  • 10. Data: 2014-12-05 14:36:11

    Czy ten numer, na który przelewasz 0,01 zł, to już jest docelowym numerem Twojego
    rachunku?
    Lub inaczej:
    Czy ten rachunek oprocentowany 4% p.a. to właśnie ten numer, czy jakieś inne subkonto
    trzeba założyć?

    -----