  • 1. Data: 2004-06-01 14:46:43
    Temat: Re: Niezamawiane KK
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Kuba <k...@a...w.sygnaturce.pl> wrote:
    > (...)
    > "Kolejnym sposobem, który w tym roku bankowcy
    > przetestują na większą skalę, jest wysyłanie
    > klientom kart kredytowych, mimo że ci wcale ich
    > nie zamawiali"
    > (...)
    >
    > Dla mnie bezczelność....

    eeee czemu.
    Ja tam chetnie przyjme i zaplaca za taka karte :)
    Tylko jaks mi nie chca wysylac... :(

    http://www.PRnews.pl

  • 2. Data: 2004-06-01 14:48:41
    Temat: GW: Niezamawiane KK
    Od: Kuba <k...@a...w.sygnaturce.pl>

    Z dzisiejszej GW:

    (...)

    --
    oo0O0oo00oo.................oo0O0oo00Ooo
    jakub.kowalczuk [at] interia (KROPKA) pl

  • 3. Data: 2004-06-01 14:52:56
    Od: "kursor" <m...@U...wp.pl>

> [...]
    > "Kolejnym sposobem, który w tym roku bankowcy
    > przetestują na większą skalę, jest wysyłanie
    > klientom kart kredytowych, mimo że ci wcale ich

    dlaczego?

    kursor

  • 4. Data: 2004-06-01 14:55:15
    Temat: Re: GW: Niezamawiane KK
    Od: zoil <p...@1...0.0.1>

    On Tue, 01 Jun 2004 16:48:41 +0200, Kuba wrote:

    >"Kolejnym sposobem, który w tym roku bankowcy
    >przetestują na większą skalę, jest wysyłanie
    >klientom kart kredytowych, mimo że ci wcale ich
> [...]

    Eeee, taka sama, jak ulotki reklamowe pod drzwiami.

    Swoją drogą, ciekawe byłoby otrzymanie takiej niezamówionej karty od
    banku, który 2 lata temu odprawił mnie z kwitkiem. Obie rzeczy
    (odmowne pismo i kartę) zapakuję ładnie i odeślę :)

  • 5. Data: 2004-06-01 14:57:07
    Od: Kuba <k...@a...w.sygnaturce.pl>

    Dnia 6/1/04 4:52 PM, Pan(i) kursor napisał(a) :

    > dlaczego?

    KK to nie dropsy, które można wysyłać na "spróbunek".

  • 6. Data: 2004-06-01 15:01:45
    Od: "kursor" <m...@U...wp.pl>

    > KK to nie dropsy, które można wysyłać na "spróbunek".

    nie rozumiem
    w czym problem?
    przeciez bez podpisania umowy niczego nie zrobisz taka karta
    po prostu jak kiedys cos takiego dostaniesz:
    a) pewnie bedzie koperta zwrotna oplacona przez bank - odeslij
    b) zniszcz i wyrzuc

    kursor

  • 7. Data: 2004-06-01 17:26:08
    Od: "ali&kali" <a...@o...pl>

    > Swoją drogą, ciekawe byłoby otrzymanie takiej niezamówionej karty od
    > banku, który 2 lata temu odprawił mnie z kwitkiem. Obie rzeczy
    > (odmowne pismo i kartę) zapakuję ładnie i odeślę :)

    Głupota, przecież teraz jesteś innym człowiekiem, to już zasługujesssssz

    Ali

  • 8. Data: 2004-06-01 19:24:32
    Od: "Michal Zapalowski" <n...@m...com>

    Użytkownik "Kuba" <k...@a...w.sygnaturce.pl> napisał:
    > "Kolejnym sposobem, który w tym roku bankowcy
    > przetestują na większą skalę, jest wysyłanie
    > klientom kart kredytowych, mimo że ci wcale ich
> [...]

    Marudzisz! Jezeli tylko przyslaliby mi karte, ktorej nie
    mam jeszcze w klaserku, to bylbym nawet zadowolony..

    Pozdrowienia,

    --
    Michal Zapalowski
    g...@g...de

  • 9. Data: 2004-06-01 20:25:41
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    Michal Zapalowski napisał:
    > Jezeli tylko przyslaliby mi karte, ktorej nie mam jeszcze w klaserku,
    > to bylbym nawet zadowolony..

    I przynajmniej nie trzeba takiej karty oddawać do banku albo zastrzegać
    gdy ktoś chce sobie ją włożyc do klaserka. :)

    Pozdrawiam,

    K.

  • 10. Data: 2004-06-02 07:03:03
    Od: "Miroslaw Kowalski" <m...@g...pl>

    Hi!
    > "Kolejnym sposobem, który w tym roku bankowcy
    > przetestują na większą skalę, jest wysyłanie
    > klientom kart kredytowych, mimo że ci wcale ich
> [...]

    Zgadza sie. W USA juz kilka lat temu banki na to wpadly. Ale szybko ichny
    wymiar sprawiedliwosci sie tym zajal i zakazal bankom takich praktyk.
    Natomiast, co trzeba przyznac - akcja przyniosla bankom ogromne pozyskanie
    nowych klientow.
    miron