  • Data: 2002-05-09 07:50:11
    Temat: Re: GUS nie lubi mBanku ...
    Od: "Karol" <a...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "rotten" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:abd3ln$84l$1@news.tpi.pl...
    > Użytkownik "Dudi" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >
    > wg mnie nie maja prawa odmowic przelewu do mBanku.
    > co z tego ze nie maja go w swoim "systemie"? numer rachunku mozna zawsze
    do
    > niego dopisac i na pewno nie jest do tego potrzebna zgoda prezesa...

    Ale moga miec jakies oprogramowanie Home Banking i to oprogramowanie nie
    puszcza takich "okreslonych" numerow kont.
    Moj stary HB nie puszczal PKO BP. Musialem usuwac LK. W nowym HB nie moglem
    puscic przelewu do Millenium. Musialem zaktualizowac baze oddzialow. Stary
    HB nie mial mozliwosci takiej aktualizacji.
    Nie zmienia to faktu, ze mogli zrobic przelew papierowy i zaniesc go do
    banku. Ale widocznie maja ksiegowych ktorzy sa "hamulacami" postepu :-))

    Pozdrawiam,

    Karol