  • Data: 2002-05-09 17:15:37
    Temat: Re: GUS nie lubi mBanku ...
    Od: <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    We Wrocławiu wszystko jest na razie o.k.. Podałem do GUS-u nazwę BRE BANK SA
    O.LÓDZ i na umowie na rachimstrza tak mi wydrukowali. Podałem też BRE BANK do US
    i na razie czekam na zwrot. A do prywatnej firmy Work Service podałem BRE BANK
    SA, numer konta i w nawiasie (mBank). I tam poszło. Nie ma mBanku, ani Inteligo
    - są tylko wirtualne konta w BRE BANKU i w Bankgesellschaft Berlin Polska SA.