    From: witek <w...@g...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: GE Money - czy to legalne?
    Date: Tue, 27 May 2008 16:59:46 -0500

    K.K. wrote:
    > Użytkownik "witek" <w...@g...pl.invalid> napisał w
    > wiadomości news:g1hrin$i75$15@inews.gazeta.pl...
    >
    > Stop, znam na pamięć i nie wiem dlaczego uczepiłeś się umowy na odległość.
    > Wedle tego aktu prawa zdefiniowano takie umowy jako "Umowy zawierane z
    > konsumentem bez jednoczesnej obecności obu stron, przy wykorzystaniu
    > środków porozumiewania się na odległość"
    > IMHO nie jest to też umowa zawarta poza lokalem przedsiębiorstwa, bo
    > chyba sprzedawca (bank) jakieś prawa do lokalu miał. Nie musi to być
    > umowa najmu, gdyż działał poprzez pośrednika działającego w jego imieniu
> [...]

    Bo umowa zawarta w sklepie na pewno nie była umową zawartą w siedzibie GE.
    Jedyny feler takiego odstąpienia jest taki, że odstąpić można od całości
    umowy a nie od jej cześci. Zresztą wzór odstąpienia musiał był
    dołączony. GE raczej sobie takich jaj nie robi,żeby nie dołączać.
    Po za tym, jak nie dołączyli to 10 dni nie biegnie. Zdaje się, że
    wówczas limit jest 3 miesiace czy coś koło tego.