    From: Tristan <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: GE Money - czy to legalne?
    Supersedes: <g1hv0q$9vq$1@news.onet.pl>
    Date: Tue, 27 May 2008 23:40:20 +0200

    W odpowiedzi na pismo z wtorek 27 maj 2008 23:28
    (autor RobertS
    publikowane na pl.biznes.banki,
    wasz znak: <g1hufh$173$1@opal.icpnet.pl>):

    > ale nie jest, masz możliwość wyboru w podpisywanej umowie,
    > ustawodawca nie moze zmusic klientow do czytania tego co podpisuja...a
    > bank to wykorzystuje

    Powinni nakazać przynajmniej czcionkę. ja mam słaby wzrok, a umowy są coś
    koło 8 jak nie mniejszy rozmiar. W zasadzie, żebym to przeczytał wnikliwie
    w sklepie to dość spore wyzwanie. Do tego język jest dość mocno bełkotem
    prawniczym, pełnym nawiasów, odwołań, instrukcji warunkowych i skoków.

    > masz potwierdzenie?

    Nie :( Dlatego pozostanie wydać kolejne 5zł i polecony wysłać :(

    > www.bik.pl
    > na razie niczym nie grozi, ale jak za jakiś czas będziesz chciał wziąć
    > większy kredyt to bank nie da, bo
    > nie masz np. zdolnosci kredytowej i dopiero wtedy sie mocno wkurzysz,

    No ale czemu mam nie mieć zdolności, skoro nie użyłem tej karty?
    Więc nie mam żadnych zaległości.

    No bo jak wyczytałem na BIKu to taka przyjemność sprawdzenia to kolejne
    15zł.

    --
    Tristan
    napisz tu: k...@s...pl a...@g...com