    From: Tristan <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: GE Money - czy to legalne?
    Date: Tue, 27 May 2008 23:38:35 +0200

    W odpowiedzi na pismo z wtorek 27 maj 2008 23:28
    (autor RobertS
    publikowane na pl.biznes.banki,
    wasz znak: <g1hufh$173$1@opal.icpnet.pl>):

    > ale nie jest, masz możliwość wyboru w podpisywanej umowie,
    > ustawodawca nie moze zmusic klientow do czytania tego co podpisuja...a
    > bank to wykorzystuje

    Powinni nakazać przynajmniej czcionkę. ja mam słaby wzrok, a umowy są coś
    koło 8 jak nie mniejszy rozmiar. W zasadzie, żebym to przeczytał wnikliwie
    w sklepie to dość spore wyzwanie. Do tego język jest dość mocno bełkotem
    prawniczym, pełnym nawiasów, odwołań, instrukcji warunkowych i skoków.

    > masz potwierdzenie?

    Nie :( Dlatego pozostanie wydać kolejne 5zł i polecony wysłać :(

    > www.bik.pl
    > na razie niczym nie grozi, ale jak za jakiś czas będziesz chciał wziąć
    > większy kredyt to bank nie da, bo
    > nie masz np. zdolnosci kredytowej i dopiero wtedy sie mocno wkurzysz,

    No ale czemu mam nie mieć zdolności, skoro nie użyłem tej karty?
    Więc nie mam żadnych zaległości.

    --
    Tristan
    napisz tu: k...@s...pl a...@g...com