    From: "RobertS" <b...@p...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: GE Money - czy to legalne?
    Date: Tue, 27 May 2008 23:28:44 +0200

    > A szkoda... Powinien być :( Bo to nabieranie klientów.
    ale nie jest, masz możliwość wyboru w podpisywanej umowie,
    ustawodawca nie moze zmusic klientow do czytania tego co podpisuja...a bank
    to wykorzystuje

    > Wysłałem. Kazali faksem. A kartę do niszczarki.
    masz potwierdzenie?

    > A niby jakim prawem, wamać.... Jeszcze mam płacić?
    ustawa o elektronicznych instrumentach platniczych (numer art, podany
    wątku), zgodziles sie na karte TAK,
    bank ją wydał TAK, poniósł koszty TAK no i dlatego może (nie musi) dochodzić
    ich zwrotu...

    > A jak to się zamawia? I czym mi taki BIK grozi?
    www.bik.pl

    na razie niczym nie grozi, ale jak za jakiś czas będziesz chciał wziąć
    większy kredyt to bank nie da, bo
    nie masz np. zdolnosci kredytowej i dopiero wtedy sie mocno wkurzysz,
    dlatego takie sprawy najlepiej
    zalatwiac na bieżący

    co roku biorę sobie taki raport i patrze co mi banku do BIK wpisaly, jak są
    tam jakieś karty/limity, z ktorych
    nie korzystam to wnioskuje o ich zamkniecie

    --
    pozdrawiam
    RobertS