  • 11. Data: 2002-09-16 14:32:11
    Temat: Re: GE Capital Bank-Kredyt Hipoteczny...
    Od: "Jacek" <j...@p...fm>

    a ja tam jestem zadowolony. Dostalem kredyt szybko i bez zbednych ceregieli,
    zaplacilem prowizje o jakiej wiedzialem, splacam raty zgodnie ze znanym mi
    oprocentowaniem. Nie mam powodów do narzekan. A przed nimi odwiedzilem kilka
    banków i wierzcie mi, aby u nich ( w tych innych bankach: BPH, PKO SA)
    uzyskac kredyt biegalbym do dzisiaj gromadzac potrzebne kwity.
    Jacek

  • 12. Data: 2002-09-16 15:32:31
    Od: t...@w...pl

    > Witam.
    >        Moja kuzynka chce wziac kredyt w GE CApital Banku - Hipoteczny
    > - na splacenie kredytu Alicja w PKO BP :( i reszta sumki w gotowce-pol
    > na pol :)
    > Mam zapytania.
    > - Czy to dobry bank?
    > - CZego sie ustrzec, o co pytac przy podpisywaniu umowy?
    > - CZy nie mial ktos z was problemow z tym bankiem?
    > - CZy nie oszukuja... :-))))) ?
    >        Prosze o wszelkie uwagi nt. powyzszego banQ :)
    >
    > Dzieki za wszelkie sugestie.
    > Wojtek i jego kuzynka Aneta :)

    Myślę, że chodzi Ci o GE Bank Mieszkaniowy (GE Capital nie kredytuje chyba bud.
    mieszk.)

    GE BM jest ok w pierwszym kontakcie, po podpisaniu umowy "leją klienta równo",
    załatwienie czegokolwiek jest bardzo czasochłonne. Największ wada to
    oprocentowanie kredytów ustalane wg widzimisię banku (nie jest związane z
    żadnyą stopą bazową typu WIBOR). Efekt jest taki że starzy klienci płacą za
    kredyt denominowany o 1,5% drożej niż oferuje się go nowym klientom, chyba że
    coś się ostatnio zmieniło - ich oferty są np na bankierze czy expanderze -
    sprawdź.

    Na spłatę Alicji polecam Własny Kąt (też PKO BP)

    - symboliczna prowizja (40 zł)
    - prawie zero papierologii, wycen, zaświadczeń, opinii
    - oprocentowanie dla PLN obecnie 10,44% ale od 1.10.2002 ok 9,2-9,3% (średni
    WIBOR 3M z okresu 25.09 do 24.10 +1%)

    Pozdrawiam,

    Tom

  • 13. Data: 2002-09-16 15:36:59
    Od: "Fajas" <s...@w...pl>

    > banków i wierzcie mi, aby u nich ( w tych innych bankach: BPH, PKO SA)
    > uzyskac kredyt biegalbym do dzisiaj gromadzac potrzebne kwity.
    > Jacek

    Mam podobne doswiadczenia, moze jednak napisza o co konkretnie chodzi tym
    niezadowolonym

    pozdrawiam Pawel

  • 14. Data: 2002-09-16 17:53:06
    Od: "Maciej Piotrzkowski" <m...@e...de>

    > Nie, ale nie dopowiadaja wielu rzeczy, a potem mozna tylko przeklinac.

    Zalezy wszystko od agenta, a na agentów bank nie ma praktycznie wplywu, bo
    ich za jezyk nie ciagnie...
    Maciej /-/

  • 15. Data: 2002-09-17 08:01:32
    Od: KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl>

    >Zalezy wszystko od agenta, a na agent?w bank nie ma praktycznie wplywu, bo
    >ich za jezyk nie ciagnie...
    >Maciej /-/

    Podpora firmy sa jej pracownicy, nie ? To oni ksztaltuja jej obraz.

    --
    Krzysiek, Krakow, http://www.ceti.pl/~jimi/

  • 16. Data: 2002-09-17 08:02:26
    Od: KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl>

    >Mam podobne doswiadczenia, moze jednak napisza o co konkretnie chodzi tym
    >niezadowolonym

    Bo zapewne kupowales u developera gotowe mieszkanie. A ja wymyslilem
    sobie, ze bede budowal systemem gospodarczym. A do tego bank jest
    najzwyczajniej zbyt malo przygotowany.

    --
    Krzysiek, Krakow, http://www.ceti.pl/~jimi/