  • Data: 2004-03-31 23:37:06
    Temat: Re: GE Capital Bank - Kredyt 0 % ???
    Od: "valet" <v...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nigdy nie przechodził,

    Nigdy nie mów nigdy....
    Skąd wiesz, że tak autorytatywnie rozstrzygasz ? Znasz historię wszystkich
    umów kredytowych w RP i sposób rozstrzygnięcia sporów w tej materii ?

    > bo kredytobiorcę wiąże umowa i ma spłacać w terminach
    > w niej określonych.

    Tyle teoria - w praktyce bywało tak, że zanim weszła w życie UOKK banki /
    pośrednicy - w chwili dokonania zakupu ratalnego - wydawali klientowi
    potwierdzenie zawarcia umowy kredytowej albo i nie. Egzemplarz umowy
    kredytowej podpisanej przez bank (z wszystkimi potrzebnymi do spłaty kredytu
    danymi) przesyłany był zwykle - listem zwykłym. Kiedy list nie docierał,
    klient nie bardzo miał mozliwość zapłaty, więc po zgłoszeniu reklamacji bank
    wysyłał kolejny list (tym razem polecony). Jeżeli klient był wyjatkowo
    asertywny uzyskiwał nowy, przesuniety termin płatności albo też anulowano mu
    odsetki za nieterminową spłatę. O tym właśnie pisałem. Po wejściu w życie
    UoKK to już nie przejdzie, bo w momencie podpisania umowy (min. 500 zł)
    klient MUSI otrzymać 1 egz. umowy.

    Pozdrawiam
    Piotrek