  • Data: 2004-04-01 18:46:33
    Temat: Re: GE Capital Bank - Kredyt 0 % ???
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "valet" <v...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:c4gs6m$onc$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Nigdy nie mów nigdy....
    > Skąd wiesz, że tak autorytatywnie rozstrzygasz ? Znasz historię wszystkich
    > umów kredytowych w RP i sposób rozstrzygnięcia sporów w tej materii ?

    1. Uznałem, że pisząc "bajer", bierzesz pod uwagę tylko takie umowy, w
    których nic nie ma na ten temat lub jest wręcz informacja, że to umowa
    zobowiązuje, a nie świstki.
    2. Nie muszę znać wszystkich umów i wszystkich sporów, żeby wiedzieć, co
    jest zgodne, a co nie jest zgodne z prawem.
    3. W związku z tym twierdzę, że nie ma możliwości rozstrzygnięcia sporu na
    korzyść konsumenta, który twierdzi, że nie płacił, bo nie dostał książeczki
    wpłat.

> [...]
    kredytu
    > danymi) przesyłany był zwykle - listem zwykłym. Kiedy list nie docierał,
    > klient nie bardzo miał mozliwość zapłaty, więc po zgłoszeniu reklamacji
    bank
    > wysyłał kolejny list (tym razem polecony). Jeżeli klient był wyjatkowo
    > asertywny uzyskiwał nowy, przesuniety termin płatności albo też anulowano
    mu
    > odsetki za nieterminową spłatę. O tym właśnie pisałem. Po wejściu w życie
    > UoKK to już nie przejdzie, bo w momencie podpisania umowy (min. 500 zł)

    I to się zgadza. Tyle tylko, że to nie ma związku niepłaceniem i następnie
    powoływaniem się na nieotrzymanie książeczki. Jeśli ktoś nieotrzymał umowy,
    to taki zarzut powinien podnosić.

    --
    Pozdrawiam,
    Washko