    From: "Pawel. W" <p...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: GE Bank Mieszkaniowy -Super Donosiciel
    Date: Wed, 27 Feb 2002 00:19:22 +0100

    Dnia 2002-02-26 23:24, Użytkownik calcium300mg napisał:

    > "Pawel. W" <p...@w...pl> wrote in message news:3C7BF06E.80603@wp.pl...
    > [ciach: krótka historia nieudzielonego kredytu...]
    >
    > Coś w tej sprawie wydaje mi się niedorzecznego: jeżeli dowód byłby fałszywy,
    > to policja na podstawie danych z niego nie znalazłaby nigdy Ciebie, prawda?
    > Więc na jakiej podstawie odbywało się przesłuchanie Twojej osoby w roli
    > podejrzanej o podrobienie dokumentów? Po co podrabiać swój własny dowód?
    > No chyba że ktoś miał wątpliwość co do danych w nim zawartych - na przykład
    > stanu cywilnego, ilości dzieci...
> [...]

    Dla mnie ta sytuacja tez jest niedorzeczna, zwlaszcza, ze oprocz
    dowodu jako dokument dodatkowy byl przedstawiony paszport. Podalam
    wszelkie mozliwe dane na temat mojego miejsca pracy. W konsekwenji
    policja wydzwaniala do pracy. Mozna sobie wyobrazic co moze myslec
    pracodawca o osobie, ktorej poszukuje policja. dodam, ze ja w tym czasie
    bylam na urlopie.

    natomiast na policji wyraznie widzialm zgloszenie o przestepstwie podpisane przez
    pracownika banku. Co wiec myslec w takiej sytuacji?