  • Data: 2002-02-26 22:24:51
    Temat: Re: GE Bank Mieszkaniowy -Super Donosiciel
    Od: "calcium300mg" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Pawel. W" <p...@w...pl> wrote in message news:3C7BF06E.80603@wp.pl...
    [ciach: krótka historia nieudzielonego kredytu...]

    Coś w tej sprawie wydaje mi się niedorzecznego: jeżeli dowód byłby fałszywy,
    to policja na podstawie danych z niego nie znalazłaby nigdy Ciebie, prawda?
    Więc na jakiej podstawie odbywało się przesłuchanie Twojej osoby w roli
    podejrzanej o podrobienie dokumentów? Po co podrabiać swój własny dowód?
    No chyba że ktoś miał wątpliwość co do danych w nim zawartych - na przykład
    stanu cywilnego, ilości dzieci...
    Nie wierzę także, aby banki odmawiały po kolei kredytu tylko dlatego że
    dokument jest zniszczony nie mówiąc o tym. Bo co to niby za problem,
    przekazać komuś, że musi przyjść z nowym dokumentem, jeżeli stary jest zbyt
    zniszczony by stwierdzić czyjąś tożsamość? Zawsze przecież można dodatkowo
    przestawić paszport albo prawo jazdy...
    Przecież chyba wystarczy potwierdzić fakt zatrudnienia (i to jeszcze w
    'dobrze prosperującej' firmie), sprawdzić pity z lat ubiegłych (ewentualnie
    potwierdzając je w US) i tyle... Wydaje mi się że to i tak lepsze
    potwierdzenie tożsamości niż sam dokument... No bo nie podrabia się chyba
    dowodu po to by płacić podatki :)