    From: "Pawel. W" <p...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: GE Bank Mieszkaniowy -Super Donosiciel
    Date: Tue, 26 Feb 2002 22:52:55 +0100

    > wcale się nie dziwię, że czujesz się urażona bo sam pewnie też bluzgałbym na
    > wszystkich bankowców, ale nie da się ukryć, że jakie? pozytywy tej sytuacji
    > też s?

    JA konkretnie nie bluzgam na wszystkich bankowcow, tylko na pracownikow
    tego jednego konkretnego banku. Sprawa o tyle jest dla mnie wazna gdyz
    ponownie staralam sie o kredyt w innym banku( LG ) i znowu otrzymalam
    odpowiedz odmowna. Slozylam wniosek po raz trzeci i mam dziene
    przeswiadczenie ze bedzie podobniet. Tylko dlaczego?
    1 Nie mam innych kredytow ani kart kredutowych
    2. jestem zatrudniona w dobrze prosperujacej firmie na czas nieokreslony

    i zarabim powyzej sredniej
    3. nie mam dzieci ani innych obciazen
    4.byc moze to faktycznie sprawa dowodu. ale jak bym o tym otrzymala choc
    jakakolwiek sugestie dawno bym wyrobila nowy

    Nasuwa mi sie jednynie odpowiedz w postaci fatum, ktore wisi nad moja
    glowa..
    A propos jakie widzisz pozytywy tej sytuacji , poza moja flustacja

    Pozdrowienia