  • 1. Data: 2004-01-05 15:27:45
    Temat: [GE BM] Odroczenie spłat rat!
    Od: "Ba-FUN-GO!" <b...@W...onet.pl>

    Witajcie!

    Stracilem prace i chcialbym wystapic do GE Mieszkaniowego o odroczenie splat
    rat na okres kilku miesiecy.

    Czy macie moze jakies doswiadczenia w zalatwieniu z GE czegos takiego? Jak
    podejsc/przygotowacsie do negocjacji z bankiem?

    Z gory bardzo dziekuje za wszelkie sugestie.

    Pozdrawiam
    Ba-FUN-GO

  • 2. Data: 2004-01-05 16:12:10
    Temat: Re: [GE BM] Odroczenie spłat rat!
    Od: "Ba-FUN-GO!" <b...@W...onet.pl>

    > Nie bedzie zadnych negocjacji. Bank bedzie sie poruszal w ramach swoich
    > procedur

    No tak :-) ale jakie sa te procedury w GE? Masz jakies doswiadczenia z GE?

    Dzieki
    Szaraczek Ba FUN GO

  • 3. Data: 2004-01-05 16:14:09
    Od: KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl>

> [...]
    > Z gory bardzo dziekuje za wszelkie sugestie.

    Nie bedzie zadnych negocjacji. Bank bedzie sie poruszal w ramach swoich
    procedur i nic w tym wzgledzie nie wskorasz. Tak to jest z nami
    szaraczkami.

  • 4. Data: 2004-01-05 20:40:58
    Od: KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl>

    > No tak :-) ale jakie sa te procedury w GE? Masz jakies doswiadczenia z GE?

    Mam i to same najgorsze. Wzialem kredyt w tym banku i mam z nim cholerne
    problemy. Ale nie chce mi sie juz o tym pisac. Po co mam tyle razy pisac
    to samo ...

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 5. Data: 2004-01-05 21:23:41
    Od: "Ba-FUN-GO!" <b...@W...onet.pl>

    > Mam i to same najgorsze. Wzialem kredyt w tym banku i mam z nim cholerne
    > problemy. Ale nie chce mi sie juz o tym pisac. Po co mam tyle razy pisac

    Jakkolwiek rozumiem Twoje utyskiwania /czytalem archiwum na google/ ale
    nadal nic nie wiem :-)
    Pozdrawiam
    Ba-FUN-GO

  • 6. Data: 2004-02-03 21:06:21
    Od: "plusz" <p...@i...nie.spamuj.pl>

    "Ba-FUN-GO!" <b...@W...onet.pl> wrote in message
> [...]
    >
    > Czy macie moze jakies doswiadczenia w zalatwieniu z GE czegos takiego? Jak
    > podejsc/przygotowacsie do negocjacji z bankiem?

    1. corocznie możesz skorzystać z "wakacji" czyli zawieszasz jedną ratę

    2. zadzwoń na infolinię, zgłoś jak wygląda sytuacja i postaraj się umówić na
    spotkanie - na spotkaniu przedstaw swoją propozycję i negocjujcie

    --
    pozdrawiam
    plusz

  • 7. Data: 2004-02-13 23:01:39
    Od: "jaga" <j...@o...pl>

> [...]
    > podejsc/przygotowacsie do negocjacji z bankiem?
    >
    > Z gory bardzo dziekuje za wszelkie sugestie.

    NIEWIEM CZY DALEJ , POTRZEBUJESZ RADY NA PODANY TEMAT /
    JEŚLI TAK ,TO DAJ ZNAĆ POSTARAM CI SIĘ POMÓC .
    JAGA