  • 1. Data: 2004-01-05 16:54:14
    Temat: KK?
    Od: "Grzegorz Niedzwiecki" <g...@n...pl>

    Mam kilka pytań dotyczących tylko kart kredytowych:
    1. Które banki polskie wydają tzw. karty lojalnościowe (ang. Loyalty Cards)?
    2. Które banki polskie wydają Co-branded Cards?
    3. Które banki polskie wydają karty kredytowe we współpracy z organizacjami
    klubowymi (ang. Affinity Cards)?
    4. Które banki polskie wydają karty kredytowe we współpracy z organizacjami
    społecznymi (ang. Charity Cards)?

    Proszę także o jakieś linki
    Pozdrawiam,
    Grzegorz Niedźwiecki

  • 2. Data: 2004-01-05 16:57:56
    Temat: Re: KK?
    Od: "Stasio Podróżnik" <d...@c...gazeta.pl>

    Użytkownik "Grzegorz Niedzwiecki" <g...@n...pl> napisał w
    wiadomości news:btc4ro$ieo$1@pippin.warman.nask.pl...

    > 1. Które banki polskie wydają tzw. karty lojalnościowe (ang. Loyalty
    Cards)?

    Nie wiem ...

> [...]

    > klubowymi (ang. Affinity Cards)?

    Nie wiem ...

    > 4. Które banki polskie wydają karty kredytowe we współpracy z

    Tu jestem w stanie pomóc => http://www.kopernet.eu.org/~promilek/kolodko.jpg

    Pozdrawiam
    SP

  • 3. Data: 2004-01-05 17:23:25
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    www.kartyonline.net
    www.kartybankowe.net

    http://www.kartyonline.net/arty.php?id=64
    http://media.prnews.pl/index.php/display,3800

  • 4. Data: 2004-01-05 17:31:27
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

> [...]
    Cards)?
    > 2. Które banki polskie wydają Co-branded Cards?

    Citi, PKO BP, Pekao S.A.

    > 3. Które banki polskie wydają karty kredytowe we współpracy z
    organizacjami
    > klubowymi (ang. Affinity Cards)?

    BZWBK, BPHPBK

    > 4. Które banki polskie wydają karty kredytowe we współpracy z
    organizacjami
    > społecznymi (ang. Charity Cards)?

    BZWBK (pajacyk), DB24 (PCK), InvestBank

    Te pamietam teraz - ale jest tego chyba wiecej

    --
    JaKi

  • 5. Data: 2004-01-05 17:54:40
    Od: "Grzegorz Niedzwiecki" <g...@n...pl>

> [...]
    > organizacjami
    > >
    > BZWBK (pajacyk), DB24 (PCK), InvestBank
    >
    > Te pamietam teraz - ale jest tego chyba wiecej

    Dziękuję, może jeszcze ktoś uzupełni

  • 6. Data: 2004-01-05 18:08:14
    Od: "Grzegorz Niedzwiecki" <g...@n...pl>

    > Tu jestem w stanie pomóc =>
    http://www.kopernet.eu.org/~promilek/kolodko.jpg

    Pisząc "jakieś" nie miałem na myśli dowolnych

    > Pozdrawiam
    > SP
    Pozdrawiam,
    Grzegorz

  • 7. Data: 2004-01-05 18:14:34
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    Jeżeli pod tę kategorię podciągnąć (nie wiem czy można?) te wspólne z
    programami lojalnościowymi firm paliwowych, to są: Citi BP, PKO BP Vitay,
    BPHPBK PremiumClub

    Pekao WOŚP

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 8. Data: 2004-01-05 18:18:29
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    > Qrcze, mi sie cos wydaje ze banki podciagaje je pod Co-branded Cards.

    Pewnie tak. Czyli w Polsce nie ma bankowych kart lojalnościowych ?

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 9. Data: 2004-01-05 18:18:48