  • 1. Data: 2006-09-22 08:24:34
    Temat: GDZIE dobre (...) konto walutowe?
    Od: "petri" <p...@o...pl>

    Chcę przelać 10.000 $USD z konta w USA na konto w Polsce tak, żeby w oddziale
    wypłacić je w $.
    Jaki bank oferuje dobre warunki otwarcia i prowadzenia takiego konta?
    Czy taki przelew NA KONTO jest obarczony jakąś opłatą, prowizją?
    Czy jest jakieś górne ograniczenie dla transferu gotówkowego z kraju obcego
    (nie Unia) do Polski? Np. ma coś do tego Skarbówka?
    Czy wypłata z walutowego w oddziale związana jest z prowizją?

    Ktoś ma jakieś doświadczenia, opinie?
    Coś polecacie, odradzacie?

    Pozdrawiam, petri

  • 2. Data: 2006-09-22 10:53:02
    Temat: Re: GDZIE dobre (...) konto walutowe?
    Od: "Mark ITSU" <m...@w...pl>

    Użytkownik "petri" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Chcę przelać 10.000 $USD z konta w USA na konto w Polsce tak, żeby w
    > oddziale
    > wypłacić je w $.

    W złotówkach najlepsze ma VW bank. i BEZpłatne wypłaty.

    .

  • 3. Data: 2006-09-22 11:54:22
    Od: "turczy" <turczy[wywalwnawiasie]@frazpc[toteż].pl>

    Użytkownik "Mark ITSU" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "petri" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
    >
    > W złotówkach najlepsze ma VW bank. i BEZpłatne wypłaty.
    >
    > .
    BZWBK
    za darmo przyjmuje przelewy, za darmo wypłata gotówki, za darmo konto.
    Niestety nie ma karty do konta w USD, dosyć słabe kursy wymiany i bardziej
    opłaca się wypłata i spacer do kantoru.
    Arek

  • 4. Data: 2006-09-23 10:35:56
    Od: "pieknylolo83" <p...@t...pl>

    turczy napisał(a):
    > Użytkownik "Mark ITSU" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

    Kurde szkoda ze mBankowiec nie prowadzi rachunków walutowych....

  • 5. Data: 2006-09-23 15:47:07
    Od: bengal <n...@n...net>

    Ja korzystam do tego celu z Citi. Czepiania skarbowki jeszcze nie
    doswiadczylem (odpukac), chociaz przelewajac mniejszymi kwotami
    zmniejszysz ryzyko.

    Z niektorych bankow w USA (zdaje sie ze np. Chase) przelewy na konta w
    Polsce moga byc za darmo.

    Jesli chcesz byc calkiem czysty wzgledem US, polecam IKOBO
    (http://www.ikobo.com/ref.cgi?r=RK411285PL). Maja co prawda 3% prowizje,
    ale za to kurs wymiany lepszy niz w kantorze i pieniadze masz do
    dyspozycji kilka minut po ich wplaceniu po drugiej stronie oceanu.
    Pieniadze wyplacasz w dowolnym bankomacie karta, ktora od nich otrzymujesz.

    pozdrawiam
    --
    bengal

  • 6. Data: 2006-09-24 00:22:00
    Od: "Wil" <n...@o...pl.inv>

    Użytkownik "bengal" <n...@n...net> napisał w wiadomości
    > Jesli chcesz byc calkiem czysty wzgledem US, polecam IKOBO
    ciach
    > bengal

    dlaczego IKOBO ? Czyżby mieli rekomendację od Urzędu Skarbowego,
    albo wyżej ?
    Wil