  • 41. Data: 2008-02-15 22:38:04
    Temat: Re: Fuzja BPH-Pekao i pozyczka nie spłacona automatycznie
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@z...pl>

    Dnia Fri, 15 Feb 2008 14:14:32 -0800 (PST), krzysztofsf napisał(a):

    > Jak Krzysztof ma czas i cierpliwosc + mocne nerwy, moze poczekac - byc
    > moze problem z racji masowosci rozwiaza technicznie?

    na razie czekam do 23 lutego kiedy podłączą pożyczke pod mój nr klienta w
    Pekao24 i zobaczymy co mi zejdzie z konta i w jakiej wysokości...

    > Fuzja jest skopana kompletnie - wg mnie powinni na kazdy produkt
    > przyslac osobna nowa umowe wraz z nowym regulaminem i opisem jak teraz
    > bedzie sie to odbywac. Nie zrobili tak (byc moze dlatego, zeby klienci
    > nie powypowiadali umow dotyczacych niektorych produktow) i nie sa
    > teraz w stanie przeniesc uslug kompleksowo.

    Od 1995 roku zaczynałem w Powszechnym Banku Kredytowym i jedna fuzja była z
    Bankiem Przemysłowo-Handlowym i obyło się bardzo plynnie i miło, oferta
    jakdla mnie sie polepszyła...

    > Specjalnie im nie zalezy bo i tak od czerwca (?) narzuca identyczne
    > rozwiazania jak dla starych klientow.

    poprzez komunikat na www i w prasie ? i znowu panna będzie do mnie dzwonić
    raz na tydzień ?

    Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
    rozkoduj mój @ na tiny.pl: http://tiny.pl/p7bb
    http://grupy.3mam.net

  • 42. Data: 2008-02-15 22:39:52
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    krzysztofsf <k...@w...pl> writes:

    > Nie wiem, co rozumiesz, przez postawienie na swoim?

    No, normalnie... bank dzwoni, "przyjedz dziadu jutro o 8.15 do
    oddzialu w Pcimiu", klient "tak jest prosze Wielmoznej Pani" - to nie
    jest "postawienie na swoim", aczkolwiek pewnie cos takiego jest
    bankowi najbardziej na reke.

    Bank dzwoni, j.w., klient "pisma prosze kierowac zgodnie z umowa",
    troche mniej wygodne dla banku ale jak sie zapomnialo wpisac
    odpowiednie punkty o wiernopoddanstwie w umowe to tak juz niestety
    bywa.

    > Bank uwaza, ze w zwiazku z problemem

    Z jakim problemem? Przeciez tu nie ma zadnego problemu.

    > poprosil klienta o splate w inny
    > sposob i reszte uzna za pieniactwo (jesli rozwiazanie jest w formie
    > uzgodnien z bankiem, jak na przyszlosc zautomatyzowac operacje).

    A co to jest "pieniactwo"? Postepowanie w sposob inny niz #1?

    > Jak ktos lubi moze sie zaangazowac w dlugotrwale spory do sadowych
    > wlacznie, ale w miedzyczasie spieprza mu bik i straci kupe nerwow.

    W takim przypadku? Bardzo watpliwe. BTW: na miejscu pracownikow banku
    unikalbym dzialan sciganych z urzedu.

    > Fuzja jest skopana kompletnie - wg mnie powinni na kazdy produkt
    > przyslac osobna nowa umowe wraz z nowym regulaminem i opisem jak teraz
    > bedzie sie to odbywac.

    To nie byloby mozliwe legalnie. Chyba ze masz na mysli wypowiedzenie
    starych umow, to mozna by bylo probowac "ulegalnic", ale to
    spowodowaloby wiele brakow splaty. Nikt normalny czegos takiego nie
    zrobi, zwlaszcza (jak w tym przypadku) tak sobie, bez powodu.

    Bo wlasciwie jaki jest powod? Zaden.

    > Nie zrobili tak (byc moze dlatego, zeby klienci
    > nie powypowiadali umow dotyczacych niektorych produktow) i nie sa
    > teraz w stanie przeniesc uslug kompleksowo.

    A co im w tym przeszkadza?

    > Jak widac na przykladzie przenoszenia kart - specjalnie sie nie
    > przejmuja klientami i ich racjami.

    Z tym sie mozna pewnie zgodzic. Inna sprawa, ze to glupota. Niestety
    zbyt dlugie obcowanie z socjalizmem niektorym zaszkodzilo
    nieodwracalnie.
    --
    Krzysztof Halasa

  • 43. Data: 2008-02-15 23:12:45
    Od: "Darek" <n...@p...maila.pl>

    > Teraz muszę monitorować, aby przypadkiem jakichś odsetek mi nie naliczyli
    > za nieterminową spłatę.

    ZTCW centrala będzie obecnie takie "przypadki" księgować ręcznie. Żadne
    koszty nie bedą naliczane. Dotyczy również KK. Akurat załapałeś się na
    problem kiedy klient ma rachunki w różnych oddziałach a oddziały w różnych
    terminach migrują do systemu informatycznego Pekao.

    Darek

  • 44. Data: 2008-02-15 23:20:22
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 15 Lut, 23:39, Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> wrote:

    > Z tym sie mozna pewnie zgodzic. Inna sprawa, ze to glupota. Niestety
    > zbyt dlugie obcowanie z socjalizmem niektorym zaszkodzilo
    > nieodwracalnie.

    I to mozna potraktowac jako komentarz do wszystkich powyzszych wpisow
    w poscie.

    Mozliwe, ze jednak rozwiaze to sie samoistnie (to jest
    informatycznie) , gdy wiecej klientow spusci ich w kanal i zarzada
    respektowania zapisow umowy z poprzednim bankiem.

    Az "pierd" sie za mna zapalil, gdy zwiewalem do malego BPH z oddzialu
    wytypowanego do fuzji ;)

  • 45. Data: 2008-02-16 10:43:55
    Od: "*piotr'ek*" <p...@g...pl>

    "Wyrwij bankom zęby krat
    Zerwij kajdany połam bat
    A banki płoną, płoną, płoną
    I pogrzebią stary świat!"

    J.Kaczmarski.

    /*-+

  • 46. Data: 2008-02-16 19:55:13
    Od: JotBe <j...@B...SPAMU.op.pl>

    Dnia Fri, 15 Feb 2008 22:51:36 +0100, "Rafał \"SP\" Gil" napisał(a):

    > A dyspozycja nie mówiła, że kasa nie ma spływać z konta XXXX ???
    >
    > Nie ma konta XXXX - nie ma dyspozycji :)

    Zrób przelew np. 1,00 zł na konto XXXX.
    Wtedy się wyjaśni, czy konto istnieje. Obstawiam, że tak. :)

    --
    JotBe

  • 47. Data: 2008-02-16 19:59:30
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    Dnia 16-02-2008 o 20:55:13 JotBe <j...@B...SPAMU.op.pl> napisał(a):

    > Zrób przelew np. 1,00 zł na konto XXXX.
    > Wtedy się wyjaśni, czy konto istnieje. Obstawiam, że tak. :)

    Przy okazji fuzji zapewniano, ze przez rok bedzie aktywny stary numer
    konta, zeby nie odrzucic jakis wplywow.

  • 48. Data: 2008-02-17 21:00:49
    Od: "JerzyR" <j...@d...pl>

    to bardzo ciekawe, bo ja właśnie chce im (Pekao sa) wypowiedziec umowe rach.
    bank. (Sezam Srebrny) a mam zaciagniety w BPH kredyt hipoteczny i takie samo
    uregulowanie w umowie.
    Ciekawe czy każą mi miec u nich konto czy wystarczy jak bede terminowo
    spłacał kredyt?
    W umowie nie jest napisane, że gdy nie bede miał u nich konta to jest to
    powód do wypowiedzenia umowy krefytu hipotecznego.

    IMHO spac ręcznie ratę kredytu i po spłacie kredytu lub wcześniej uciekaj z
    tego banku....

  • 49. Data: 2008-02-17 21:09:44
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@z...pl>

    Dnia Sun, 17 Feb 2008 22:00:49 +0100, JerzyR napisał(a):

    > IMHO spac ręcznie ratę kredytu i po spłacie kredytu lub wcześniej uciekaj z
    > tego banku....

    o nie, nie... !
    ręcznie nie spłacę, chociażby dla zasady...

    niestety nie ucieknę z Pekao SA bo z przyczyn logistyczno technicznych jest
    to dla mnie konto dość wygodne z racji posiadania placówek bankowych
    niemalże w każdym większym miasteczku, a także ludzie co mi kasę wpłacają w
    większości przypadków kochają ten bank.

  • 50. Data: 2008-02-18 01:23:28
    Od: "JerzyR" <j...@d...pl>

    > o nie, nie... !
    > ręcznie nie spłacę, chociażby dla zasady...
    dla zasady to co innego
    Poza tym jak spłacisz ręcznie to oni pewnie pobiorą w tym samym czasie
    automatem (opóźnionym)...

    JR