  • Data: 2009-02-21 22:59:55
    Temat: Re: Fundusze inwestycyjne -- pytanie z gatunku 'co robić?'
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 21 Lut, 13:49, Brzezi <b...@g...com> wrote:

    > Nie mam na to czasu, to jest tylko takie moje hobby, zagladam sobie w ciagu
    > dnia,albo wieczorem na notowania funduszy, obserwuje co sie dzieje,
    > podejmuje decyzje, zajmuje to 15-30minut dziennie

    Aaa... hobbysta. :) Powiedz mi jeszcze jak ten "day trading" na Twoich
    funduszach wyglada technicznie, bo moze tu tkwi moj problem. :)
    Zakladam ze inwestujesz w "klasyczne" fundusze. Czyli:

    - nie wiemy jaki bedzie NAV przy kupnie jednostek
    - nie wiemy jaki bedzie NAV przy sprzedazy jednostek
    - widzimy NAV z opoznieniem
    - nie wiemy co dokladnie fundusz trzyma, bo wiadomo tylko ogolnie jaka
    jest strategia + 10 najwiekszych + ew. % udzialu poszczegolnych
    skladnikow

    Zgadza sie? Bo moze tu jest roznica.

    Piszesz, ze obserwujesz notowania funduszy. Zakladam, ze wycena jest
    raz dziennie i nie widac zmian wartosci na biezaco, w ciagu dnia?

    Jakbys ocenil, jak duza czesc zyskow to rezultat obserwacji notowan, a
    ile w tym szczescia w obstawianiu - na dodatek bez mozliwosci
    natychmiastowej reakcji? :)